AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har sett mye på forumet her at mange har lange kjønnslepper og sliter med selvtillitt osv, men får kommentarer tilbake at lange kjønnslepper er helt normalt og deilig og et tegn på at man er "utviklet" som dere så fint kaller det. Jeg har veldig korte kjønnslepper, synes jeg selv hvertfall. Det er liksom ikke så mye som er der, og klitorisen er også veldig lite synlig. Tror jeg da. Jeg er tenåring og har aldri hatt sex, men jeg lurer på hva dere tenker om dette. Så på en annen tråd, og der ble korte kjønnslepper beskrevet som et "lite utviklet kjønnsorgan". Jeg sliter ikke med selvtillitt eller noe, lurer bare på om det er unormalt eller ugunstig i forhold til samleie? Anonymous poster hash: 5f79a...943
nattsvermer Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Husker det ble gitt ut en bok med bilder av forskjellige kvinnelige kjønnsorgan for noen år siden. Ikke et eneste ett var like. Noen kjønnslepper var lange, noen var korte. Alle ser forskjellig ut, rett og slett. Så ja, det går nok helt fint å ha samleie. Endret 25. juni 2014 av nattsvermer 1
Mrs Smith Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Det er normalt, variasjonene er store når det kommer til utseende på underliv. 1
Fhashion King Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Hei du tenåring jeg er gift, passert de 40 og kan si deg med sikkerhet at når jeg var i din alder så tenkte jeg ikke på hvordan damene eventuelt så ut nedentil, ikke tenk på det en gang, er det en gutt som er interessert i deg så tror jeg helt erlig at det er noe av det siste han tenker på. Jeg kan erindrer langt der bak at som fjortis (unnskyld uttrykket) så var mus, mus uansett utseende. Kos deg du, du ser sikkert helt perfekt ut. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Hei du tenåring jeg er gift, passert de 40 og kan si deg med sikkerhet at når jeg var i din alder så tenkte jeg ikke på hvordan damene eventuelt så ut nedentil, ikke tenk på det en gang, er det en gutt som er interessert i deg så tror jeg helt erlig at det er noe av det siste han tenker på. Jeg kan erindrer langt der bak at som fjortis (unnskyld uttrykket) så var mus, mus uansett utseende. Kos deg du, du ser sikkert helt perfekt ut. Kan vel umulig sies bedre enn dette TS..... 1
Gjest Coolaid Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Fhashion King, on 25 Jun 2014 - 19:42, said: Hei du tenåring jeg er gift, passert de 40 og kan si deg med sikkerhet at når jeg var i din alder så tenkte jeg ikke på hvordan damene eventuelt så ut nedentil, ikke tenk på det en gang, er det en gutt som er interessert i deg så tror jeg helt erlig at det er noe av det siste han tenker på. Jeg kan erindrer langt der bak at som fjortis (unnskyld uttrykket) så var mus, mus uansett utseende. Kos deg du, du ser sikkert helt perfekt ut. HarryDotter, on 26 Jun 2014 - 01:07, said: Kan vel umulig sies bedre enn dette TS..... Jepps. Støtter disse to. Det har særdeles lite å si. Faktisk ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå