Gå til innhold

skjult lungebetennelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig? Etter at jeg var forkjølet for 3-4 uker siden, sliter jeg med tungpusthet, noe hoste og hes stemme. Har også fraværende kondis. Kjenner også at jeg er tung i brystet, som om der er noe. Jeg har ikke hatt feber den siste uken. Kan det likevel være lungebetennelse? Noe man bør være obs på? Når bør slikt sjekkes?

Anonymous poster hash: 297f2...d3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør dra til legen din når du har vært tungpustet så lenge. Du MÅ ikke ha feber for å ha en lungebetennelse. Dra og få tatt en blodprøve (CRP) så får du klarhet :)

Anonymous poster hash: cafe7...7be
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig? Etter at jeg var forkjølet for 3-4 uker siden, sliter jeg med tungpusthet, noe hoste og hes stemme. Har også fraværende kondis. Kjenner også at jeg er tung i brystet, som om der er noe. Jeg har ikke hatt feber den siste uken. Kan det likevel være lungebetennelse? Noe man bør være obs på? Når bør slikt sjekkes?

Kan være kikhoste. For oss som er vaksinert slår den gjerne til litt skjult. Vaksinen er nødvendigvis virksom mer enn 4 år, og nesten ikke virksom etter 12 år.

Anonymous poster hash: 06bcb...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Tuberkulose er på fremmarsj i Oslo. :P

Anonymous poster hash: bc1d6...c1e
AnonymBruker
Skrevet

Hihi! Men hva om man ikke får legetime på dagen, så blir man frisk før man får time?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...