AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Er det mulig? Etter at jeg var forkjølet for 3-4 uker siden, sliter jeg med tungpusthet, noe hoste og hes stemme. Har også fraværende kondis. Kjenner også at jeg er tung i brystet, som om der er noe. Jeg har ikke hatt feber den siste uken. Kan det likevel være lungebetennelse? Noe man bør være obs på? Når bør slikt sjekkes?Anonymous poster hash: 297f2...d3f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Du bør dra til legen din når du har vært tungpustet så lenge. Du MÅ ikke ha feber for å ha en lungebetennelse. Dra og få tatt en blodprøve (CRP) så får du klarhet Anonymous poster hash: cafe7...7be
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Er det mulig? Etter at jeg var forkjølet for 3-4 uker siden, sliter jeg med tungpusthet, noe hoste og hes stemme. Har også fraværende kondis. Kjenner også at jeg er tung i brystet, som om der er noe. Jeg har ikke hatt feber den siste uken. Kan det likevel være lungebetennelse? Noe man bør være obs på? Når bør slikt sjekkes?Anonymous poster hash: 297f2...d3f Kan være kikhoste. For oss som er vaksinert slår den gjerne til litt skjult. Vaksinen er nødvendigvis virksom mer enn 4 år, og nesten ikke virksom etter 12 år. Anonymous poster hash: 06bcb...eb2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Tuberkulose er på fremmarsj i Oslo. Anonymous poster hash: bc1d6...c1e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Hihi! Men hva om man ikke får legetime på dagen, så blir man frisk før man får time?Anonymous poster hash: 297f2...d3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå