AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Kan noen gi meg råd for å "trene opp intelligensen" ?? Nå begynner det ble mange år siden jeg sluttet på skolen, gikk ikke høyere enn videregående (yrkesfag) og har vel ikke gjort så mye hjernegym siden jeg sluttet. Føler at jeg blir dummere og blondere for hver år som går Hjelp!Anonymous poster hash: 522f3...4d0
Millimani Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Hva kan vi hjelpe deg med? Du må hjelpe deg selv Trene opp intelligensen, - det kan du gjøre ved å kjøpe spill og bøker, "leke" litt med det.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Du kan jo melde deg på et kurs eller ta et fag på universitetet. Språkkurs, et kurs i statistikk, hva som helst. Eller du kan kjøpe deg egne språkkurs så du kan studere hjemme. Det er plenty av hjernetrimsider på nettet, bare søk på brain teasers, puzzles, etc. Anonymous poster hash: fc8ae...591 1
Gjest Riskjeks Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Les bøker, diskuter fagrelaterte spørsmål, utfordre deg selv med spill osv. Hva med å prøve å lære deg et nytt språk? Masse språkkurs på Folkeuniversitetet etc. 1
globalagogo Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Hva med å ta noen studiepoeng? Bare for å gjøre det? Du trener på motivasjon, konsentrasjon, du lærer noe nytt, kanskje blir du kjent med noen nye også. Noen kveldskurs i språk eller noe? Musikkinstrument?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå