Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal tiL LA i sommer..noen som har forslag til "Må se" ting? Har jo noen slektninger der nede..har vært der tidligere..en gang...Disneyland, Hollywood, Vegas er jo selvfølge hver gang..oxo sixflags magic mountain..

Vil gjerne vite om noen fine klesbutikker/sko..andre ting?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er lei av Rodeo Drive så kan kanskje dette være et alternativ? Et kjempestort loppemarked som holdes den andre søndagen i måneden.

Har dessverre aldri vært der selv, men har fått det anbefalt.

God tur!

:kul:

Skrevet

Hva med å kjøre sørover til San Diego og evt. Mexico? (forutsetter jo at du har tilgang på bil, men så at du skulle til Las Vegas også). Har bare vært i LA selv, så vet ikke om San Diego og den nordlige delen av Mexico er verdt og se, men det går jo ann å finne ut. Er ihvertfall ikke så langt ned dit.

Skrevet

Takk for tips...hehe loppemarked...sikkert morsomt det!

San Diego skal jeg til! Glemte å nevne det! :-)

Skrevet

Egentlig burde jeg jo foreslå Seattle, det er en flott by :wink:

Men det er jo langt unna LA da desverre

Gjest Anonymous
Skrevet

Mexico er verdt et besøk. Totalt forskjellig fra LA. Vi var noen dager i Ensenada og og overnattet også i telt på øde strender. Fiskemarkedet bør du i så fall få med deg. Spiste nydelig hummer, og drakk meksikansk øl...kjempegodt. Ble også "venn" med en iguan.

LA er kjempestort. Er nesten helt avhengig av bil der. Mye kriminalitet. Overfladiske fester med superkule mennesker. Jeg pleide å besøke Huntington beach. Fin strand, men kan komme megahøye bølger. Og høy snobbefaktor.

Spør de fastboende om tips. God tur og ta vare på deg selv!

Skrevet
Takk for tips...hehe loppemarked...sikkert morsomt det!

San Diego skal jeg til! Glemte å nevne det! :-)

Hva med wild animal park i San Diego! En kjempeflott opplevelse.

Og skal du først reise så må du besøke San Francisco. Ingen over, ingen ved siden.

:ekstra kul:

Skrevet

Jeg har bare vært i Seattle, kjempe fint er. Men hvis jeg skulle til California ville jeg sett Alcatraz og så trur jeg det er akvarium greier der.

Misunner deg at du skal dit. Likte meg kjempe godt i USA hvertfall Seattle

God tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...