AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hei! Ønsker å vite mer om hva slags erfaringer andre 30+ har hatt med Isotretinoin. Var du fornøyd med resultatet og fikk du mye bivirkninger? Takk for svar! Anonymous poster hash: 6790f...c0d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Om du med 30+ mener alder, så tok jeg det da jeg var 30 år. Jeg hadde mange bivirkninger, og huden ble bra bare noen år. Var fornøyd mens huden var bra da, da var bivirkningene verdt det Nå er jeg 34 og huden har begynt å tulle igjen. Anonymous poster hash: 38cf9...90a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Hei! Då kuren var verdt bivitkningene? Hvllke bivirkninger hadde du? Kunne du tenkt deg å ta en runde til? Takk for svar.Anonymous poster hash: 6790f...c0d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Kjæresten min bruker det nå. Han har gått på medisinen i 2 måneder. Kvisene har blusset opp kraftig og han har store blødende krater på brystet og på ryggen. Han er ekstremt tørr på leppene. Da mener jeg ekstremt!! Han er dessuten veldig tørr i ansiktet og han er flekkvis tørr på armer og rygg. Det skal sies at han ikke liker å smøre seg, så dette er nok delvis hans egen feil. Han sier det er verdt bivirkningene da han ikke bryr seg mye om dem. Han gleder seg til å bli kvitt faenskapen. Anonymous poster hash: c92b7...ac6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Hei! Då kuren var verdt bivitkningene? Hvllke bivirkninger hadde du? Kunne du tenkt deg å ta en runde til? Takk for svar.Anonymous poster hash: 6790f...c0d Kuren var verdt det mens jeg hadde fin hud... Nå har jeg ikke det lengre. Bivirkningene jeg fikk var ekstremt tørr hud, håravfall, vekttap, soleksem, betennele under fotbladet, i halebeinet og i brystbeinet. Ble sykmeldt fra jobben min i en mnd på slutten av kuren, og jobben måtte tilrettelegge da jeg kom tilbake. Jeg kan på ingen måte tenke meg å ta en kur til, og jeg ville aldri ha tatt den første kuren om jeg var klar over hvordan bivirkningene ville påvirke livet mitt. Betennelsene under foten og i brystbeinet er der fremeles av og på. Men hudlegen min var flink og meldte inn alt til legemiddelverket da, og ble forbauset, så tror ikke det er vanlig å få full pakke slik som meg. Har blitt anbefalt å ikke ta en ekstra runde av legen, og venter enda på deres neste løsning for meg. Anonymous poster hash: 38cf9...90a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Hei! Takk for svar. Håper ikke jeg går noe av dette. Jeg er kun på dag to. Får inntrykk av at jeg allerede har fått mer akneutbrudd- men det må være innbiøling. Det du skriver om betennelse gjør meg litt bekymret. Vil gjerne høre flete tilbakemeldinger. Takk for svar ! Anonymous poster hash: 6790f...c0d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Hei! Takk for svar. Håper ikke jeg går noe av dette. Jeg er kun på dag to. Får inntrykk av at jeg allerede har fått mer akneutbrudd- men det må være innbiøling. Det du skriver om betennelse gjør meg litt bekymret. Vil gjerne høre flete tilbakemeldinger. Takk for svar ! Anonymous poster hash: 6790f...c0d Hei, Hvordan har kuren gått for din del videre? Anonymous poster hash: b03d7...cb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå