AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Tross alt det er jo det de fleste ønsker. Anonymous poster hash: 11c5a...8e0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 GælølopæøæjAnonymous poster hash: 0ed19...439
Mrs Smith Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Ja jøss, hvorfor ikke. Dummeste innlegget på kg.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Det er dere på kg som ønsker dette. Det vises jo tydelig i alle de anti-nav folk tråder som er. Anonymous poster hash: 11c5a...8e0 6
Commander Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Tror ikke så mange ville sultet ihjel. Men folk ville blitt kreative og folk ville stillt opp mer for hverandre. Idag tar alle det for gitt at staten fikser, og er passive. Når pengene fra nav opphørte må folk bli kreative for å skaffe inntekter.. "Ironi alert" : De som evt sultet ihjel var de med reelle behov, de andre (les navere) ville klart seg. Så fikk staten endelig funnet ut hvem som snyltet. Og så ville Norge fått et vanvittig bra landslag i fotball. På toppen av det hele ville alle blitt skikkelig glade og gjestfrie. Har inntrykk av at ingen ef så kreative og happy som folk i slumområder. 4
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Tross alt det er jo det de fleste ønsker. Anonymous poster hash: 11c5a...8e0 Ja Navere burde vært litt sultne, så hadde de kanskje giddet å jobbe litt! 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Det er dere på kg som ønsker dette. Det vises jo tydelig i alle de anti-nav folk tråder som er. Anonymous poster hash: 11c5a...8e0 Ingen ønsker at noen skal sulte ihjel i Norge. Det man ønsker er at folk skal innse at man må jobbe for pengene sine. Jeg tror mange i dag kjenner noen som får støtte fra NAV, som kunne vært i jobb om de hadde senket kravene. Er man ufør og ikke kan jobbe, skal man selvfølgelig få nødvendig støtte til å dekke det grunnleggende. Det vi ikke liker er de som reiser på ferie til Kreta og kjøper merkeskjorter på Høyer. Anonymous poster hash: fff4f...7e8 3
cellar Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Det er ikke så sort/hvitt at "navere" ikke gidder å jobbe. Kan være mange forskjellige grunner til at folk naver.
Gjest Uhumskheter Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Det er ikke så sort/hvitt at "navere" ikke gidder å jobbe. Kan være mange forskjellige grunner til at folk naver. naving betyr å snylte på nav.
Infinite Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 naving betyr å snylte på nav. Men det er ikke alltid like lett å skille mellom de som er navere i den betydningen du sikter til og de som faktisk får penger av nav fordi de er syke o.l. Derfor bør man være litt forsiktig med å bruke uttrykket "naver". 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 naving betyr å snylte på nav. Naving er er å snylte. Naver, gå på nav osv er ikke naving. Anonymous poster hash: 08143...169 1
PeeWee Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 På toppen av det hele ville alle blitt skikkelig glade og gjestfrie. Har inntrykk av at ingen ef så kreative og happy som folk i slumområder. Eventuelt hadde folk drevet med mer kriminalitet istedet. Slumområdene i blant annet Brazil er jo beryktet for sin kriminalitet. 1
PeeWee Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Jeg tror mange i dag kjenner noen som får støtte fra NAV, som kunne vært i jobb om de hadde senket kravene. Anonymous poster hash: fff4f...7e8 Dette henger dårlig sammen med det faktum at det stort sett er høyere ledighet blant ufaglærte og at det stadig er snakk om at det er alt for få ufaglærte jobber i forhold til antallet ufaglærte. 2
nattsvermer Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Naving er er å snylte. Naver, gå på nav osv er ikke naving. Anonymous poster hash: 08143...169 Naving er det en som kan jobbe, men som ikke gidder gjør, mens en naver er en som for eksempel er syk? Blir temmelig komplisert og forvirrende i såfall Endret 25. juni 2014 av nattsvermer 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Hehe, selvsagt noen som ikke skjønte hva ts skulle frem til Men ja, jeg er enig. Men de samme nyliberalistene hadde vel klagd på at myndighetene ikke gjorde nok for å bekjempe kriminaliteten som følger i kjølvannet av fattigdom. Anonymous poster hash: 4bd00...8d0 3
Gjest Uhumskheter Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Naving er det en som kan jobbe, men som ikke gidder gjør, mens en naver er en som for eksempel er syk? Blir temmelig komplisert og forvirrende i såfall naver og naving er det samme, en naver naver, altså driver med naving. Alle er snylting. er man syk så er man enten ufør eller på aap.
nattsvermer Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 Naving er er å snylte. Naver, gå på nav osv er ikke naving. Anonymous poster hash: 08143...169 naver og naving er det samme, en naver naver, altså driver med naving. Alle er snylting. er man syk så er man enten ufør eller på aap. Personen jeg har sitert over deg sier noe annet. Så derfor ba jeg den personen om å forklare. Men mener du virkelig at folk som er kortvarig og/eller delvis syke er snyltere?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 Naving er det en som kan jobbe, men som ikke gidder gjør, mens en naver er en som for eksempel er syk? Blir temmelig komplisert og forvirrende i såfall I min verden er det sånn ja. Syntes ikke noe om folk som snylter, men de som går på Nav gjør det gjerne av en grunn. Anonymous poster hash: 08143...169
nattsvermer Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 (endret) I min verden er det sånn ja. Syntes ikke noe om folk som snylter, men de som går på Nav gjør det gjerne av en grunn. Anonymous poster hash: 08143...169 Da skjønner jeg hva du mener. Men jeg må si det er lett å bli forvirra av alle disse nymotens begrep. Jeg har nemlig tenkt at navere og naving er det samme, og de som er syke eller arbeidsledige går på Nav, som du også sier. Endret 25. juni 2014 av nattsvermer
Druid Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 naver og naving er det samme, en naver naver, altså driver med naving. Alle er snylting. er man syk så er man enten ufør eller på aap. ehhhh og da får man pengene fra ???? NAV. Sammen med de som har arbeidsledighetstrygd, pensjonister osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå