AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #21 Skrevet 25. juni 2014 La oss få vite hvordan det gikk da TS. Anonymous poster hash: c12e7...edb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #22 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har vært sensor på alle nivåer på universitetet i flere år, og hadde i hvert fall ett liknende tilfelle på bachelor-oppgavene jeg sensurerte i vår, dvs en åpenbar redigeringstabbe som kandidaten hadde oversett, men som ikke egentlig hadde betydning for innholdet og resonnementet i besvarelsen. Hverken jeg eller det andre medlemmet i kommisjonen så noen grunn til å trekke kandidaten for dette, da det ellers var en god og gjennomarbeidet besvarelse. Hadde tilsvarende imidlertid forekommet i en besvarelse full av andre slurvefeil ville antakelig vurderingen blitt en annen. Det er med andre ord helhetsinntrykket som er avgjørende. Anonymous poster hash: 4ba8c...cfd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 Hvordan gikk det, TS? Anonymous poster hash: 1e818...5f9
mintmint Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #24 Skrevet 26. juni 2014 Hei dere. Takk for så mange svar. Jeg sendte en mail til veileder og forklarte feilen. Svaret jeg fikk var at de ikke fokuserte mye på slurve feil. Og.... JEG FIKK EN B!!! 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå