Ayesh Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hei jeg ser etter linser på nettet for skjeve hornhinne. Jeg ringte brilleland og de sa at jeg har -14.5 sylinder. Men på nettet finnes det ingen linser med -14.5 sylinder. Er det noen som har -14.5 i sylinder?
Guybrush Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 På nett finner du vel først og fremst linser de selger svært svært mye av slik at de får veldig god innkjøpspris og kan selge med marginal fortjeneste. Spesialprodukter vil da ikke bli tatt inn av de billigste nettbutikkene som kun fokuserer på mye salg.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 -14,5 er fryktelig mye cylinder altså, sikker på at du fikk oppgitt riktig? I så fall så er det snakk om skikkelig spesiallinser og de kan du ikke bestille selv på nett, det må du gjøre gjennom en optiker. Men dobbelsjekk styrkene dine, jeg jobber i bransjen og har aldri vært borti så store cylinder. Anonymous poster hash: f6243...0b9
Eluveite Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Sikker på at de ikke blandet sylinder med diameter? Jeg bruker hvertfall 14.5 i diameter. Ville ringt tilbake og spurt, høres veldig merkelig ut med 14.5 i sylinder hvertfall.
Minya Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Dobbeltsjekk linseverdiene og spør optikeren din om linser med din cylinder og akse er mulig å få tak i på nett. Noen cylinder- og akseverdier er umulige å lage linser til, mens andre er vanskelig å få tak i på nett, mens optikerene ofte har den linsetypen i butikken. Du kan også lage abonnement på linser hos optikeren, som gjør det billigere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå