Gå til innhold

Er det farlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At barn på 2 år får vannkopper? Altså man er vel ikke altfor liten for å få det? Smittet av store søsken.

Anonymous poster hash: 3a824...a62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra å få det som liten. De små har det lettest. Vannkopper er fæle greier for voksne. Vær glad til! :-)

Skrevet

Min yngste har hatt det nå og han er under to. Han har hatt det ganske mildt. Jeg tror man anbefaler legebesøk for babyer.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem for en 2 åring å få vannkopper.

Min jente fikk det når hun var 8 mnd. Hadde masse utslett, men ellers i helt fin form, virket ikke noe særlig plaget.

Bedre å få det som lite barn enn som voksen for å si det slik.

Anonymous poster hash: 79f0e...ef8
AnonymBruker
Skrevet

Min yngste har hatt det nå og han er under to. Han har hatt det ganske mildt. Jeg tror man anbefaler legebesøk for babyer.

Det må bli telefonbesøk eller hjemmebesøk i såfall. For vannkoppsmitte er ikke noe de ønsker på et legekontor

Anonymous poster hash: 79f0e...ef8

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

?? Det har jeg aldri hørt. Min mor er sykepleier. Barnet mitt fikk vannkopper en ferie da vi var hos dem, og hun nevnte aldri dette. Men så var min eldre enn babystadiet da.. Vannkopper er jo helt normalt å få, og det er gjerne tydelige tegn på at det nettopp er vannkopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...