AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Tenker meg ute en sen kveld, kanskje lørdag ettermiddag. Jeg går ute i mørket rett ved parken, så kommer en vennegjeng på kanskje 3 gutter og røsker meg inn i buskene og gjengvoldtar meg. Tenner så enormt på den ideen om at jeg blir byttefanget til noen utrolige kåte gutter ute i det vilde. Er jeg rar som har en slik fantasi? Har opplevd voldtekt før og jeg likte det... Anonymous poster hash: a9e1b...1e8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 For tiden er det jo bare å ta seg en tur til India, så får du fantasiene dine oppfylt... Anonymous poster hash: cd13a...3d5 2
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Tenker meg ute en sen kveld, kanskje lørdag ettermiddag. Jeg går ute i mørket rett ved parken, så kommer en vennegjeng på kanskje 3 gutter og røsker meg inn i buskene og gjengvoldtar meg. Tenner så enormt på den ideen om at jeg blir byttefanget til noen utrolige kåte gutter ute i det vilde. Er jeg rar som har en slik fantasi? Har opplevd voldtekt før og jeg likte det... Anonymous poster hash: a9e1b...1e8 De aller færreste voldtekstoffer (av begge kjønn) vil mene de likte det de ble utsatt for. Er det kanskje en soft utgave av playrape du har opplevd før og likt? Jeg vil mene de fleste klarer både å forstå og føle at det er en vesensdifferanse mellom disse to.
OlaP Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Mange blir tent av å se andre tent, eller deres kåtskap. Mange blir også tent av å ha flere sexpartnere samtidig av motsatt kjønn. Så, veien fra dette til å bli tent av å bli gruppevoldtatt er ikke lang sånn sett teoretisk. Da fraskriver man seg ethvert ansvar for handlingen samtidig som tenningsmønstret blir ivaretatt. Men dette er i fantasien. I virkeligheten er det selvfølgelig mye annet som spiller inn. Jeg har lest på nettet om damer som sier rett ut at de ble tent under voldtekten. Det er sikkert unntaket mer enn regelen. Jeg tror også det kommer an på hvor mange man har hatt sex med, og hvor lett det er for vedkommende å få sex osv. Dersom man har vært en kåt jomfru hele livet, kan det å bli gruppe voldtatt sikkert være fristende. Selv om også tenningsmønstret til mennesker kan være litt uberegnelig til tider. Endret 24. juni 2014 av OlaP 1
roberta Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Jeg tror det er en relativt vanlig fantasi. Men derfra til virkeligheten vil du ikke! 1
FruRaeder Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Tror det er en normal fantasi, men fantasi og virkelighet er langt ifra det samme. Du kan jo avtale en playrape med noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå