hmc2703 Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hei alle sammen! Jeg har utført en brystreduksjon tirsdag 17.06. Operasjonen gikke bra og jeg har det bra. Jeg blødde litt mye under operasjonen så da måtte de legge inn en dren. Heldigviss ble den fjernet dagen etter, da jeg ikke hadde noen blødning på natta og alt så bra ut. Ekstremt vondt å ha det på, men det ordna seg..... Jeg kjøpte kompresjonstøy men den strammer altfor mye akkuratt på der jeg hadde dren, i tillegg så har jeg fått blod ansamling. Kirurgen er enig med meg at dersom jeg finner en GOD sports BH som gir GOD støtte, så kan jeg bytte dem imellom. Har noen av dere erfaring med dette? Jeg kjøpte en fra Change og den sitter godt på, stram er den og HELE bystpartiet er inne i bh (noe jeg ikke har opplevd siden jeg var 18 år, nå er jeg 27 og mor til en som fullammet til hun fylte 1 år). Jeg syns selv at den er bra, men vil gjerne ha litt innspill og eventuelt anbefallinger om hvilken jeg også kan se på. Takk på forhånd <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå