AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Det råder uenighet her i heimen ang. valg av hagemøbler. Mannen ønsker plastikk, jeg ønsker av tre, helst av eik. Hva synes dere er best? Anonymous poster hash: 1dab2...ffe
skrue Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Generelt er plast forbudt i min hage. Gjør unntak for noe rotting pga av at det står ute i vær og vind året rundt, men ellers er det tre. Tre eldes med ynde, noe hvit plast ikke gjør.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Om dere går for tre, så spør epslisitt om de tåler mye regn og å stå ute. For meg er det en selvfølge at utemøbler tåler å stå ute, men det var det altså ikke ifølge Plantasjen da jeg kom tilbake og klaget på dyre tremøbler (som var impregnerte og alltingen) som ble ødelagt etter én sommer. Jeg har ikke kjøpt et tremøbel igjen. Jeg har satset på metall og sånt nettingstoff som ikke akkurat er stoff, men kanskje mer flettet plast? Det ser bedre enn ut enn plast, men er vedlikeholdsfritt, og holder "evig". Anonymous poster hash: 3329d...5f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå