Gjest avocadoen Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Jeg tok lap for 14 dager siden. Fikk en liten infeksjon for 7 dager siden som jeg har fortsatt, men går greit ved at jeg renser mange ganger daglig (ikke noen hevelse eller betydelig rødhet) men nå har såret begynt å revne litt etter at stingene har smuldret opp, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er ikke så mye altså, men det gjør ganske vondt. Lege får jeg ikke dratt til før om over 1 uke, men legevakt er selvsagt et alternativ. Men vil ikke dra om dette er noe som skjer mange
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Om stingene løser seg opp før såret er grodd trenger du nye sting. Dra på legevakten så tidlig som mulig. Anonymous poster hash: 61fec...aa9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 du må på legen snarest! det er ikke bra at såret spriker. du kan få stygg infeksjon av det selv om du er flink med å rense Anonymous poster hash: 1adae...c7e
Gjest avocadoen Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Om stingene løser seg opp før såret er grodd trenger du nye sting. Dra på legevakten så tidlig som mulig. Anonymous poster hash: 61fec...aa9 Man kan vel ikke sy et sår som er 2 uker gammelt? Eller?
Gjest avocadoen Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 du må på legen snarest! det er ikke bra at såret spriker. du kan få stygg infeksjon av det selv om du er flink med å rense Anonymous poster hash: 1adae...c7e Hmm, okei. Jeg får dra en tur da. Er vel sikkert 3 timers venting eller noe, så kjenner ikke at jeg gleder meg akkurat
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Hmm, okei. Jeg får dra en tur da. Er vel sikkert 3 timers venting eller noe, så kjenner ikke at jeg gleder meg akkura tror det er lurest av deg altså :/ Anonymous poster hash: 1adae...c7e
Gjest avocadoen Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 tror det er lurest av deg altså :/ Anonymous poster hash: 1adae...c7e kan vel kanskje heller stripse det sammen og se hva som skjer de neste par dagene?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Hvis et sår begynner og gape og dra seg fra hverandre så må du la en lege se på det. Du har en infeksjon fra før så du trenger ikke gjøre det verre med og fikse det selv. Ikke vent hvertfall, bedre og sitte 3 timer og vente på legevakta enn og ende opp med en verre infeksjon. Anonymous poster hash: 1ba25...bd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå