AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Fra naturens side er det jo slik at kvinner trenger mer og i alle fall lengre stimulering for å nå klimaks. Praktisk sett burde de derfor holde seg med flere menn om gangen, i alle fall minst to. Jeg synes vi menn skal være mer tolerante overfor kvinner som vil kjøre på og ha seg med så mange de vil. Tilfredse kvinner gjør jo livet bedre for alle. Anonymous poster hash: 0797c...dc8
Peter007 Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Fra naturens side er det jo slik at kvinner trenger mer og i alle fall lengre stimulering for å nå klimaks. Praktisk sett burde de derfor holde seg med flere menn om gangen, i alle fall minst to. Jeg synes vi menn skal være mer tolerante overfor kvinner som vil kjøre på og ha seg med så mange de vil. Tilfredse kvinner gjør jo livet bedre for alle. Anonymous poster hash: 0797c...dc8 Ja de har vel samme behovet som menn kvinner. Dette selv om det sies kvinner er monogame enn menn. Vet ikke riktig hva jeg skal tro selv om dette. Kvinner har like ofte sex med flere menn som menn med kvinner er mitt inntrykk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå