Focklop Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Det er vel ikke tilfeldigvis noen her inne som har operert kjeven eller haka? Tenker ikke for helsemessige grunner, mer for skjønnhet Jeg har en utrolig svak kjevelinje og lite hake, og det har plaget meg i årevis. Har lenge hatt lyst til å operere inn implantater for å få en penere ansiktsprofil. Kan si at min ansiktsprofil ligner mye på denne: En liten pekepinn på hva operasjon kan gjøre: Hva synes dere? Operasjonen koster omtrent like mye som en brystforstørrelse(30-40 000). Bilder slettet på grunn av brudd på kopirett. Daenerys, mod. Endret 24. juni 2014 av Daenerys
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har vurdert det samme, er i akkurat samme situasjon som deg. Hjelper ikke at motebransjen mer og mer promoterer et kvinneideal med skarpe, nesten maskuline trekk. Jeg har ikke noe behov for en maskulin kjeve (type Angelina Jolie/Eva Mendes), men jeg skulle gjerne hatt litt hake. Det er ikke en prioritet nå ift. penger, men kanskje i fremtiden. Det er ikke vanlig nok blant folk flest til at man ofte ser eksempler, men blant kjendiser er det selvsagt ofte gjort. Anonymous poster hash: 7a12b...4e0
Focklop Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har vurdert det samme, er i akkurat samme situasjon som deg. Hjelper ikke at motebransjen mer og mer promoterer et kvinneideal med skarpe, nesten maskuline trekk. Jeg har ikke noe behov for en maskulin kjeve (type Angelina Jolie/Eva Mendes), men jeg skulle gjerne hatt litt hake. Det er ikke en prioritet nå ift. penger, men kanskje i fremtiden. Det er ikke vanlig nok blant folk flest til at man ofte ser eksempler, men blant kjendiser er det selvsagt ofte gjort. Anonymous poster hash: 7a12b...4e0 Fint med noen i samme båt! Har ikke kommet så langt at jeg faktisk vurderer operasjon enda, men jeg har veldig lyst. Penger er ikke akkurat noe som vokser i hagen hos oss, så da vi får se hva fremtiden bringer.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Fint med noen i samme båt! Har ikke kommet så langt at jeg faktisk vurderer operasjon enda, men jeg har veldig lyst. Penger er ikke akkurat noe som vokser i hagen hos oss, så da vi får se hva fremtiden bringer. Jeg startet faktisk en tråd om dette for veeeldig lenge siden og fikk ingen svar, så er nok ikke mange som tenker over nei. Jeg tror det er en type ting som mange ikke identifiserer, men bare merker seg at de ikke liker profilen sin, er lite fotogene el.l. (ettersom mer definerte trekk fanger lyset bedre betyr mangel på hake/kjeve at man ofte ikke ser veldig bra ut på bilder - hvilket absolutt er tilfelle for meg) uten at de vet akkurat hva som er årsaken. Jeg opererte brystene for et par år siden (moderat to cupper opp) og da jeg tilsto til min soster at jeg hadde "fikset på noe kosmetisk" spurte hun om det var haken. Hun syntes tydeligvis det var det som hastet mest, eller i hvert fall noe naturlig for meg å endre på Anonymous poster hash: 7a12b...4e0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Den tanken har aldri slått meg, men nå fikk jeg lyst til det! Anonymous poster hash: 036dd...fcd 1
Focklop Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2014 Jeg startet faktisk en tråd om dette for veeeldig lenge siden og fikk ingen svar, så er nok ikke mange som tenker over nei. Jeg tror det er en type ting som mange ikke identifiserer, men bare merker seg at de ikke liker profilen sin, er lite fotogene el.l. (ettersom mer definerte trekk fanger lyset bedre betyr mangel på hake/kjeve at man ofte ikke ser veldig bra ut på bilder - hvilket absolutt er tilfelle for meg) uten at de vet akkurat hva som er årsaken. Jeg opererte brystene for et par år siden (moderat to cupper opp) og da jeg tilsto til min soster at jeg hadde "fikset på noe kosmetisk" spurte hun om det var haken. Hun syntes tydeligvis det var det som hastet mest, eller i hvert fall noe naturlig for meg å endre på Anonymous poster hash: 7a12b...4e0 Ja, jeg hater å bli tatt bilder av om jeg ikke er klar over det selv. Kan ikke ta bilde av meg i profil, må vite Ellers kan jeg være nokså fotogen forfra og noe fra siden. Vanskelig å sminke seg til mer markert kjeve/større hake også!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Ja, jeg hater å bli tatt bilder av om jeg ikke er klar over det selv. Kan ikke ta bilde av meg i profil, må vite Ellers kan jeg være nokså fotogen forfra og noe fra siden. Vanskelig å sminke seg til mer markert kjeve/større hake også! Jeg er veldig glad i ansiktet mitt rent forfra, men profil er forferderlig... har en liten potetnese også, som er fin forfra men alt blir verre i profil. Anonymous poster hash: 7a12b...4e0
Focklop Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2014 Har altså hjerteformet ansikt med svak kjeve/liten hake. Finnes det noen frisyrer som kan komplimentere ansiktet bedre? Har for øyeblikket ganske langt hår, varierer med å ha krøller og helt slett.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Dette har jeg tenkt på lenge, men har ikke hatt "baller" nok til det. Her jeg bor koster det ikke så mye, 15-18 tusen. Kommer an på hvor stor hakeprotese man vil ha. Jeg er redd for at folk kommer til å se det tydelig at jeg har operert. Jeg vil heller at det skal se ut som jueg hat gått mye ned i vekt. Så da må jeg eventuelt ta langt ferie. Blir hoven og blå etterpå også. Anonymous poster hash: 5e64f...ab7
Maria.91 Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Har tenkt på noe lignende selv! Ikke implantater, men kanskje å "suge ut"/fjerne noe av det som ligger i "dobbelthaken" (under kjeven liksom)... Noen som vet om det overhodet går an? Evt. hva som blir resultat ifht. arr og sånt? I og for seg kan jeg gi en generell tilbakemelding angående å vurdere plastisk kirurgi, da jeg selv har brystimplantater som jeg er strålende fornøyd med; - Ta deg god tid til å vurdere. Det at du må spare penger kan komme godt med, da får du jo mer tid til å tenke over ting. Husk at endringen er permanent. - Legg litt tid og energi i å velge riktig klinikk og lege. Sjekk forum og erfaringer på nett, og sjekk hvertfall hva slags garantier klinikken gir i forhold til pleie etterpå, infeksjoner, kapsler, feilbehandling, anger osv. Dette varierer! - Vær klar over risikoene. Jeg pleier å si at hvis man vet at selv dersom "worst case scenario" blir til virkelighet, vil det fremdeles være verdt det, da kan man være trygg på beslutningen sin. 1
Gjest Daenerys Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Bilder slettet på grunn av brudd på kopirett. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Hei Kan du kanskje legge ut link til bilde? Da kan vi klikke oss inn der, det er vanskelig aa kommentere naar jeg ikke vet ca. hvordan det ser ut og hva du forestiller deg Anonymous poster hash: a03f9...cac
Focklop Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2014 Hei Kan du kanskje legge ut link til bilde? Da kan vi klikke oss inn der, det er vanskelig aa kommentere naar jeg ikke vet ca. hvordan det ser ut og hva du forestiller deg Anonymous poster hash: a03f9...cac Lett å glemme seg ang. kopiretten! Beklager, admin Her er link til bilder, første bilde ligner litt på min egen ansiktsprofil. Videre er bilder som viser resultater av lignende operasjoner. http://www.mybeautifulbody.com/media/files/before_and_after/7279f6ca/78961-chin-implant-before_280x500.jpg http://facialplastics.com/Portals/0/LiveContent/489/Images/chin%20%20(3).jpg http://plasticsurgeriesdirect.com/yahoo_site_admin/assets/images/9_CHIN_AUGMENTATION.288170649_std.jpg http://mexico-direct.com/Tijuana-Rhinoplasty-Prices_files/tijuana-mentoplasty-chin-plastic-surgery.gif http://2.bp.blogspot.com/-lPnZg-Ywf3o/TgKVki2Hk-I/AAAAAAAAA_0/3nwwrstrCYY/s1600/Day%2B27%2BLeft%2BProfile.jpg
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #14 Skrevet 19. juli 2014 TS, har du sett mer på dette? Jeg tok kontakt med en klinikk og vurderer en konsultasjon. Anonymous poster hash: 7a12b...4e0
Jemalong Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Hei! La ut en tråd på KG her om dagen hvor jeg lurer på det samme, tenker på å ta hakeforstørrelse, altså legge inn et implantat for å få litt mer markert hake. Har noen av dere funnet ut noe mer om klinikker som er å anbefale? Jeg har tittet litt på volvat/bunæs. Men virker ikke som det finnes noen som helst på hele KG som har operert haken... Hvis du går videre med operasjonen er jeg hvertfall veldig takknemlig om du deler tanker og erfaringer med meg
Focklop Skrevet 13. september 2014 Forfatter #16 Skrevet 13. september 2014 Hei! La ut en tråd på KG her om dagen hvor jeg lurer på det samme, tenker på å ta hakeforstørrelse, altså legge inn et implantat for å få litt mer markert hake. Har noen av dere funnet ut noe mer om klinikker som er å anbefale? Jeg har tittet litt på volvat/bunæs. Men virker ikke som det finnes noen som helst på hele KG som har operert haken... Hvis du går videre med operasjonen er jeg hvertfall veldig takknemlig om du deler tanker og erfaringer med meg Jeg tror nok ikke jeg kommer til å gå videre med operasjon, jeg får heller lære meg hvordan å posere/sminke meg Har tenkt mye på det i det siste, og operasjon blir for drastisk. Jeg kan leve med det!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Har altså hjerteformet ansikt med svak kjeve/liten hake. Finnes det noen frisyrer som kan komplimentere ansiktet bedre? Har for øyeblikket ganske langt hår, varierer med å ha krøller og helt slett. Jeg har samme problem selv, men jeg tror at enten en klipp (f eks bob) med litt oppklipt bak, sånn at man får høyde på bakhodet, kan kompensere litt. Det samme kan en litt høy hestehale eller å sette det opp så det blir høyde bak. Men langt håt med krøller kan også ta oppmerksomheten vekk fra en liten hake. Anonymous poster hash: 1afe2...69c
Focklop Skrevet 13. september 2014 Forfatter #18 Skrevet 13. september 2014 Jeg har samme problem selv, men jeg tror at enten en klipp (f eks bob) med litt oppklipt bak, sånn at man får høyde på bakhodet, kan kompensere litt. Det samme kan en litt høy hestehale eller å sette det opp så det blir høyde bak. Men langt håt med krøller kan også ta oppmerksomheten vekk fra en liten hake.Anonymous poster hash: 1afe2...69c Har klipt en litt lengre bob, og ble veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #19 Skrevet 1. juli 2019 Jeg kler så absolutt ikke bob. Jeg har tatt fettsugig av hake og satt inn hakeimplantat Anonymkode: 5ef63...979
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 På 2.7.2019 den 1.01, AnonymBruker skrev: Jeg kler så absolutt ikke bob. Jeg har tatt fettsugig av hake og satt inn hakeimplantat Anonymkode: 5ef63...979 Hvordan ble det? Fornøyd? Hvor mye betalte du? Anonymkode: dd338...060
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå