AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1 Skrevet 24. juni 2014 Hei! Jeg begynte å tine noen horn i ovnen, men fant fort ut at jeg måtte vente med de(hadde dårligere tid enn jeg tenkte...). De var fryst da jeg begynte, og da jeg skrudde av ovnen var de ikke varme utenpå. De var heller ikke fryst... Så la jeg hornene i en pose og ventet to timer før jeg skrudde på ovnen igjen og varmet de denne gangen ordentlig opp. Spiste de fort, og nå etterpå er jeg engstelig for at jeg kanskje varmet de opp to ganger...? Har blitt dårlig av sånt en gang før, og orker ikke bli det igjen... Skal på jobb etterpå også. Kan jeg bli syk? Anonymous poster hash: 81acf...870
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #2 Skrevet 24. juni 2014 Går nok helt fint. Anonymous poster hash: 31a24...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #3 Skrevet 24. juni 2014 Sikker? Er redd altså... Forrige gang jeg ble syk så varmet jeg opp noen pølser og så fryste de ned igjen (Det var ikke helt varme, bare sånn at jeg klarte å "knekke" de fra hverandre....) Men da fryste jeg de jo ned igjen, det har jeg jo ikke gjort med hornene. Anonymous poster hash: 81acf...870
Minya Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Det er verre å fryse ned igjen ting som allerede har blitt tint opp fra frossen tilstand. Det eneste som kunne skjedd med hornene, var at de kunne blitt tørre og litt harde av dobbel oppvarming.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Helt ufarlig. Slutt å vær hypokonder, ingen normale folk blir syke av slik Anonymous poster hash: 16625...088
pantora Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Vil tro det er rimelig stor forskjell på kjøtt og på bakeverk når det gjelder "dobbel" oppvarming og bakterier...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå