Gå til innhold

Gjest fra helv...

Fremhevede innlegg

Skrevet

herregud så fælt. ja sånne mennesker finnes. men dette er DIN dga. ikke la henne ødelegge. er det ikke med barn så har du sagt det. da får hun heller tåle og høre at det ikke passer at hun kommer. ikke føy deg for henne, det vil du angre på etterpå! selv omd et sikkert føles litt slemt.. jeg hadde av-invitert. og så lagt det fra deg. du skal nyte dagen :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke ord. Hvorfor er hun i det hele tatt invitert?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bare "uninvitert" hele kjerringen. Fy faen!!!

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det ts?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts?

Er spent på dette jeg også, i HI hørtes det ut som om bryllupet skulle stå nårsomhelst, så kanskje ts er på bryllupsreise nå? ^^

Anonymous poster hash: 1a2a6...2a2

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts?

TS her.

Hun dukket ikke opp, noe som også betyr slutten på vennskapet vårt. Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg følte meg lettet.

Det som skjedde var at siden jeg ikke ville ta meg tid til å hjelpe henne med å shoppe nye klær, insisterte hun at jeg skal finne klær og sko til henne fra min egen garderobe, før hun kom. Da ringte jeg henne for å unngå misforståelse om at vi trekker tilbake invitasjonen og hvis hun kom, var alle gjestene advart på forhånd om hennes oppførsel og at hun bare blir ignorert.

Jeg har ikke hørt noe fra henne siden.

Anonymous poster hash: e585c...bd7

• Liker 26
Skrevet

TS her.

Hun dukket ikke opp, noe som også betyr slutten på vennskapet vårt. Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg følte meg lettet.

Det som skjedde var at siden jeg ikke ville ta meg tid til å hjelpe henne med å shoppe nye klær, insisterte hun at jeg skal finne klær og sko til henne fra min egen garderobe, før hun kom. Da ringte jeg henne for å unngå misforståelse om at vi trekker tilbake invitasjonen og hvis hun kom, var alle gjestene advart på forhånd om hennes oppførsel og at hun bare blir ignorert.

Jeg har ikke hørt noe fra henne siden. Anonymous poster hash: e585c...bd7

Godt håndtert. Ble bryllupet ditt vellykket?

Skrevet

Gratulere som nygift. :bryllup:

Skrevet

Gratulerer som Fru :)

Angående venninna di så syns jeg du er knalltøtt!

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Så godt å høre! :)

Gratulerer som fru! Håper dere hadde en drømmedag.

Men jeg lurer på en ting.. Hva sa hun når du sa det til henne? :P

Anonymous poster hash: 22cc8...7ac

Skrevet

Tøft gjort, sikkert ikke lett. Håper dagen ble fantastisk og gratulerer så masse!

Skrevet

TS her.

Noe så utrolig sært, jeg må bare le :ler:

Jeg har ikke hatt noe bryllup selv, det mest avanserte jeg har ordnet må være dåpen til ungen min, men om noen skulle mene at jeg skulle bruke dagen før til å shoppe sammen med dem så hadde jeg rett og slett blitt målløs.

Det er bra at du stod på ditt ts, slike venner er ikke så mye å samle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...