Gå til innhold

Vondt lukt i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg går med undertøy som enten er G eller hipstere som er minimale så får jeg en vond lukt i underlivet. Det lukter rart noen ganger også, og det er derfor jeg er redd for å ha sex. Hva vil gutten tro om meg da?

Noen tips til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ta deg en tur til legen for å utelukke infeksjon.

Det skal lukte vondt av deg.

Anonymous poster hash: 83fe5...68b
  • Liker 1
Skrevet

det kan være urinveisinfeksjon, sopp, utflod. enten utdyp mer hva som er galt eller kontakt lege, helsesøster.

Skrevet (endret)

Bakteriell vaginose lukter fisk, soppinfeksjon klør som et helvete og lukter "gjær". Det skal jo ikke lukte vondt, så jeg ville dratt til lege for å utelukke de to tingene. Det kan også være kombinasjonen utflod og stoffet i de nevnte trusene. Har du tenkt over om de er bomull eller syntetisk?

Endret av FrkHumle
Skrevet

Bakteriell vaginose lukter fisk, soppinfeksjon klør som et helvete og lukter "gjær". Det skal jo ikke lukte vondt, så jeg ville dratt til lege for å utelukke de to tingene. Det kan også være kombinasjonen utflod og stoffet i de nevnte trusene. Har du tenkt over om de er bomull eller syntetisk?

Det lukter verken fisk, gjær eller klør. Nei, det har jeg faktisk ikke tenkt over. Det kan jeg undersøke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...