Gå til innhold

vil bare ha oralsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og at vi onanerer hverandre. Hun vil ikke knulle lenger. Jeg har helt normal penis, så det er ikke fordi hun ikke kjenner noe. Hun sier bare at det er bedre for henne når vi bruker hender og munnen.

Jeg synes det er trist, da et samleie er mer intimt for meg. Jeg har gjentatte ganger prøvd å snakke om dette men blir nærmest avblåst med at menn elsker å bli sugd, og at jeg burde være mer enn fornøyd.

Vi har vært sammen i snart 2 år nå og samleiene begynte å opphøre for 5-6 mnd siden.

Anonymous poster hash: 85601...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig rart ut. Er det noe hun sliter med ang samleie siden hun vegrer seg mot å ha det?

Noen stillinger som gjør vondt? Hadde prøvd å spurt hvorfor hun ikke vil ha samleie. Jeg er dame, og jeg hadde ikke taklet å kun hatt oralsex og onanere hverandre. Så skjønner din frustrasjon.

Hadde tatt opp med henne at samleie er viktig for deg.

Hvis hun får vondt av noen stillinger så er det bedre å snakke om det og helelr finne en løsning på det. Hvis det som er problemet.



Anonymous poster hash: 9faec...8d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Du har også rett på å bestemme, så sett foten ned og si at du ikke finner deg i at bare hun bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig rart ut. Er det noe hun sliter med ang samleie siden hun vegrer seg mot å ha det?

Noen stillinger som gjør vondt? Hadde prøvd å spurt hvorfor hun ikke vil ha samleie. Jeg er dame, og jeg hadde ikke taklet å kun hatt oralsex og onanere hverandre. Så skjønner din frustrasjon.

Hadde tatt opp med henne at samleie er viktig for deg.

Hvis hun får vondt av noen stillinger så er det bedre å snakke om det og helelr finne en løsning på det. Hvis det som er problemet.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 9faecc791eebfb05920cf04e8bcb

68d2"] 9faec...8d2

Nei, hun har ingen plager ved samleie, hun sier hun får lite ut av det og st måten vi gjør det på nå er det hun foretrekker.

Anonymous poster hash: 85601...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun respekterer ikke deg, dine ønsker og din kropp. DUMP HENNE!



Anonymous poster hash: 390b6...079
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun respekterer ikke deg, dine ønsker og din kropp. DUMP HENNE!

Anonymous poster hash: 390b6...079

Det er ikke bare å dumpe en man elsker.

Anonymous poster hash: 85601...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun har ingen plager ved samleie, hun sier hun får lite ut av det og st måten vi gjør det på nå er det hun foretrekker.Anonymous poster hash: 85601...2db

Aka; ikke kjenner nok ved penetrasjon.

Anonymous poster hash: 433ec...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner henne godt jeg :) Får ingenting ut av samleie selv.......synes noen stillinger er vonde, blir fort sår, og ofte gjør det vondt.



Anonymous poster hash: b9eba...125
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere noen leketøy? Tenker at det kanskje hadde hjulpet å innføre en liten vibrator som hun kan bruke på seg selv mens dere har sex, så får dere det dere vil ha begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt merkelig ut fra mitt ståsted.

Men hvis hun ikke vil ha samleie utelukkende fordi hun ikke merker noe så finnes det vel visse leketøy man kan forsøke for å rette på det. Har du spurt om hun er villig til å prøve noe sånt?

Jeg for min del forstår også din fustrasjon TS, jeg hadde blitt ganske så fustrert selv. Et samleie er da heller ikke bare om selve penetreringen men alt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har vondt e.l. forstår jeg henne naturligvis.

Men hvis hun bare ikke "gidder" fordi det ikke gir henne noe, synes jeg at hun kan ofre seg litt for deg. Hvis hun bare tenker på hva som er godt for henne, synes jeg hun er egoistisk (hvis det ikke er en mer dyptgående grunn bak, altså)

Jeg gjør da ting i sengen som jeg synes er bare sånn middels for meg selv, men mannen liker det så da gjør vi litt av det. Og han gjør ting som er først og fremst for å glede meg, også.

Men det er naturligvis viktig at dere prater om dette, og at du også gjør en innsats for at samleie skal bli best mulig for henne. "Pumping" i evigheter er ikke bra nok (snakker for meg selv).

Ellers kan man supplere med leketøy, som nevnt, f.eks. en vibrator eller kuler eller en sånn "sleeve" til å ha rundt penis for å gjøre den knudrete, eller hva som helst annet hun har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med massere henne under penetrering? For vår del, skjer det ikke på noen annen måte hvis vi begge skal nyte sexen begge to. Det er selvsagt viktig at hun da er våt og klar før penetrering (dette vet du nok fra før av), noe som sikkert ordnes med noe hun liker; oralsex

Personlig misunner jeg deg litt, ettersom jeg aldri får noen blowjob..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo foreslå å ha Oralsex til hun er fornøydhvis bare du får avslutte med et vanlig samleie, det må være en grei deal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...