Gå til innhold

Hvorfor må dere ha vibrator/dildo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okay....har bare erfart et par litt for små kondomer tidligere og de klemte litt på undersiden av penis, og det var ikke så digg. Men ringer er kanskje litt annerledes konstruert?

Er nok det :P Man drar forhuden tilbake også plasserer man ringen nederst sånn at den holder forhuden der. Prøv i vei. Skal visst være veldig behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er nok sant det. Har bestemt meg for å roe ned vibratorbruken fordi typen klager på at jeg ikke kommer under sex lenger :P Eller jeg gjør det, men han kommer alltid først

Det er da ganske vanlig uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er nok det :P Man drar forhuden tilbake også plasserer man ringen nederst sånn at den holder forhuden der. Prøv i vei. Skal visst være veldig behagelig :)

Ja absolutt! De koster vel ikke hus og hage heller kanskje? Aldri tenkt på det faktisk.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kan hånda gi meg over 10 orgasmer på en halvtime? Nope.

Kan en vibrator? Jepp.

Så der har du svaret mitt; Vibreringen, farten, hvor fort du oppnår orgasme, og hvor lite sliten du blir i hånda av det.

Inni hælvete......pardon my french...10! orgasmer på halvtimen?? Og du gidder å gjøre noe som helst annet i døgnet? hehe...da hadde jeg låst meg inne på do hele dagen tror jeg :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt! De koster vel ikke hus og hage heller kanskje? Aldri tenkt på det faktisk.... :)

Nei herregud. Er noen helt greie på kondomeriet til 69 kroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vibrator er ikke noe jeg MÅ ha. Jeg klarer som regel å komme fortere pluss at orgasmen er tusen ganger bedre om jeg bruker hånda. Da kan jeg fort komme 5-6 ganger på 15-30 minutter.

Bruker vibratoren kunn når jeg er ekstremt lat, altså ganske sjeldent.



Anonymous poster hash: 6fc28...34e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei herregud. Er noen helt greie på kondomeriet til 69 kroner

Høres bra ut...håper bare de har noen i XL

:lur: ..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut...håper bare de har noen i XL

:lur: ..... :sjarmor:

Du kjenner jo til størrelsen på typen min. Han klagde ikke på de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ingenting sånn jeg. Er alt for intenst med vibrering, og dildo er ikke helt min greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Inni hælvete......pardon my french...10! orgasmer på halvtimen?? Og du gidder å gjøre noe som helst annet i døgnet? hehe...da hadde jeg låst meg inne på do hele dagen tror jeg :overrasket:

Det er mye bedre å ligge i sengen. Der kan man slappe riktig godt av mellom øktene ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Fordi det er mye deiligere med vibrator. Bruker ikke dildo. Merker jo at det blir vanskeligere å få orgasme uten, men det går. Forskjellen er bare at intensiteten er helt annerledes med vibrator.

Men det er ikke nødvendig. Kunne klart meg helt fint uten.

Edit: Førte på noe

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Det er avtennende. Jeg trenger ikke ørten hjelpemidler for å oppnå nytelse på egenhånd.

Anonymous poster hash: c5eb7...224

Man trenger det ikke, nei. Men hvorfor la være når det bedrer orgasmen? Jeg liker å variere. Noen ganger hånda, noen ganger vibrator, noen ganger dildo, noen ganger dusjhodet og noen ganger en blanding.

Anonymous poster hash: 7f96a...09f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandring fryder. Jeg kommer omtrent like fort uansett hva jeg bruker, så spiller sånn sett ikke noen rolle. Eneste forskjell er vel at en fort blir hamster i armen/hånden om en skal holde på lenge manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inni hælvete......pardon my french...10! orgasmer på halvtimen?? Og du gidder å gjøre noe som helst annet i døgnet? hehe...da hadde jeg låst meg inne på do hele dagen tror jeg :overrasket:

10 er da ingenting på en halvtime.

Anonymous poster hash: 7f96a...09f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forandring fryder. Jeg kommer omtrent like fort uansett hva jeg bruker, så spiller sånn sett ikke noen rolle. Eneste forskjell er vel at en fort blir hamster i armen/hånden om en skal holde på lenge manuelt.

Haha, døde litt av den siste setningen der. Veldig sant da.

Anonymous poster hash: 7f96a...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du kjenner jo til størrelsen på typen min. Han klagde ikke på de :P

:laugh: .....Tror jeg skal klare meg fint.

Bruker ingenting sånn jeg. Er alt for intenst med vibrering, og dildo er ikke helt min greie.

Veldig personlig spørsmål, men om typen din hadde likt dildo...ville du ofret deg for han? Du trenger selvsagt ikke svare om du ikke vil.

Det er mye bedre å ligge i sengen. Der kan man slappe riktig godt av mellom øktene ;).

Haha...selvfølgelig..men jeg har ikke nøkkel til døra på soverommet :( ...også har jeg mange kompiser som bare går rett inn hos meg uanmeldt når de føler for det...så livredd for å bli busta!

Hehe, tar litt tid og trening, men når du har teknikken inne går det lekende lett :)

Du blir etterhvert litt.. ehm.. sår :P

Så da kan det lønne seg å vente en dag, eller to før man kjører på igjen :)

Og vi stakkars menn da? Om vi har spist sunt og trent i 10 år klarer vi muuuuligens 2-3 på rad. Haha...Jeg har sagt det før: Dere damer er svineheldige sånn! :)

10 er da ingenting på en halvtime.

Anonymous poster hash: 7f96a...09f

:fnise: ...Oi! Din personlige rekord er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Det er ikke noe jeg ha, men det er gøy å variere. Dildo liker jeg ikke da, men vibrator er helt greit. Den gjør det blant annet lettere å bygge opp og kontrollere orgasmen, slik at jeg kan vippe på kanten i en evighet før det smeller som bare faen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker vibrator og g-punkt vibrator rett og slett fordi det gir meg 1000 ganger bedre orgasmer enn hånda. med hånda får jeg det ikke til rett og slett, å jeg har prøvd mye og lenge, så det er vel ikke min greie :P



Anonymous poster hash: f2d10...fb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...