AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Fattig student uten sommerjobb her! Senga mi har plutselig takket for seg og jeg trenger ny snarest. Tenker rammemadrass. Har ikke Ikea i nærheten og frakt blir altfor dyrt. Noen som kan anbefale noe til 4000,- eller mindre? F.eks. fra Jysk? Er klar over at jeg ikke får noen luksusmadrass til den prisen, trenger bare noe som ikke er veldig ubehagelig å sove i. Helst 120*200. Brukte madrasser er ikke aktuelt, så ikke be meg sjekke finn.no eller noe.Anonymous poster hash: 5f600...2a6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 Jeg har god erfaring med vanlig madrass Plus B20, så tenker at rammemadrassen Plus B20 må være et godt valg? Sliter med vond rygg, men med den madrassen sover jeg godt. Har også en overmadrass 7 cm tykk fra ikea. http://jysk.no/soverom/madrasser#f_5=120 Anonymous poster hash: 0e0ff...81a
2shy Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Kommer an på hvor stor du er. Men Bohus har zen pocket som er ganske ok til under 3000 kr. Trenger du en fastere variant har møbelringen en til ca 3500 kr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå