AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #1 Skrevet 23. juni 2014 Okei, så i dag var jeg på besøk hos en gutt jeg har litt historie og blablabla med (ett år siden). Vi har ikke hatt sex sammen eller noe, til informasjon, vi et begge 16 år. I alle fall: han hadde nettopp spilt kamp og dusjet da han kom hjem såklart. Etterpå gikk han bare rundt i bokseren med et pledd rundt seg og vi pratet bare sammen og sånt. Litt senere, da han skulle hente noe, hadde han skikkelig boner. Vi begge lo litt av det, men jeg lurer på: Var det tilfeldig eller skal jeg ta det som et kompliment? Anonymous poster hash: 6cb37...575
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #2 Skrevet 23. juni 2014 du kan ta det som et uærlig kompliment (?) Nei gud vet Anonymous poster hash: 1d784...7e5
Zevs Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Du vil ha svar på hvorfor en 16-åring hadde bender? Da tror jeg jaggu du må spørre eier'n sjøl! Men i og med at han ikke skjulte tilstanden så synes han vel uansett det var gøy å vise den fram. Endret 23. juni 2014 av Zevs 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Jeg har ståpikk nå. Vil du se den......jeg har ikke på pledd.Anonymous poster hash: a4d77...1c6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå