Gå til innhold

Ondas dagbok


Onda

Anbefalte innlegg

Jeg bruker min dagbok til å skrive en fortelling eller en novelle. Denne fortellingen heter Skinnet Kan bedra.

Lene var tretti år og jobba et dagsenter. Ho var ei svært pen jente og ho var tjueåtte år. Ho kom på jobb. Ho sa: alle sammen setter i gang straks. Ein ung gutt som hette Hallvard svara: eg klarer ikkje dette, det er vannskeligt. Lene svara: jo du skal det, ellers får du sparken. Halvard svara: du kan ikkje true meg med det. Lene svara:jo det kan eg, det er eg som bestemmer her. Ein mann som hette Jonas sa: du mykje være så hard mot han. Lene svara: eg bestemmer her og dere har å følge mine rettnigslinjer.

Etter at dagen var ferdig sa Lene til Halvard vi to må ta oss ein skikkelig prat. Lene sa: jeg kan overhodet ikke ha en gutt som deg her som er så lite engasjert i jobben din. Halvard svara: du kan ikke behandle meg slik. Lene svara:åjoda, det er jeg som bestemmer her.

Då Lene var godt heim tenkte ho at ho måtte stramme opp Halvard. Halvard kom noen minutter for seint. Lene sa: du kjem alt for seint til jobben

Fortsettelse på denne romanen følger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...