Gå til innhold

Hva mente han med dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en krangel med daten min i går. Tidligere har han bare hatt positive ting å si om datene våre og den ene gangen vi har hatt sex.

I går var tonen forandret,og han sa han følte en barriere mellom oss når vi hadde sex. Dette på tross av at han tidligere sa:"Det kjentes så riktig når jeg hadde sex med deg".

Jeg svarte jeg ikke hadde følt noe barriere, kun litt nervøsitet siden det var første gang med en ny mann. Jeg la også til, som sant er - at dette var første gang på tre år at jeg hadde hatt sex. (Slo opp med typen min for 3 år siden og har levd i selvvalgt sølibat etter dette). Han svarte: Wow...

Da jeg like etter sa (i en spøkefull one) at jeg derfor hadde følt meg litt som en resirkulert jomfru når vi hadde sex, svarte han: "Du virket ikke sånn".

Hva mente han med denne siste kommentaren?

Jeg spurte men fikk ikke noe svar.

Mener han jeg oppførte meg som en hore?

Jeg følte jeg ga mer enn han. Bl.annet gav jeg ham en bj men han gikk ikke ned på meg. Greit nok.Betyr lite for meg, men skjønte ikke "barriere" greia.

Anonymous poster hash: 6895b...bf6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært verre om han sa "ja akkurat sånn virket du også - som en resirkulert jomfru"

Han mente nok at det var godt og at du ikke virket uerfaren som en jomfru, men var en god elsker.

AnonymBruker
Skrevet

Kan bety flere ting. Kan være at han mente at du var god i senga, at du ikke var "trang nok" eller at det bare var en tåpelig kommentar uten noen dypere mening.

Anonymous poster hash: 46e5e...a46
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig for oss å si, kommer jo helt an på ham, tonen han sa det i, hva han synes.

Med "barriere" mente han vel at du ikke virket helt komfortabel med ham.

Jeg ser ikke hvorfor dere krangler om dette? Hvis sexen var litt halvveis, jobb med det. Bare dater dere eller har dere et forhold? Virker som dere ikke kjenner hverandre godt og ikke har helt topp kjemi.

Anonymous poster hash: ea6f0...81a
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig for oss å si, kommer jo helt an på ham, tonen han sa det i, hva han synes.

Med "barriere" mente han vel at du ikke virket helt komfortabel med ham.

Jeg ser ikke hvorfor dere krangler om dette? Hvis sexen var litt halvveis, jobb med det. Bare dater dere eller har dere et forhold? Virker som dere ikke kjenner hverandre godt og ikke har helt topp kjemi.

Anonymous poster hash: ea6f0...81a

Vi bare dater. Siden han tidligere har sagt at han elsker meg,at det føltes så riktig at vi hadde sex og at han likte det..ble jeg litt paff. Det var ingen krangel egentlig, mer som en diskusjon. Men jeg følte han sa det på en sarkastisk måte, og føler meg såret og forvirret nå.

ts

Anonymous poster hash: 6895b...bf6

Gjest Knuse
Skrevet

Han mente vel bare at du ikke virket så uerfaren som en jomfru.

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Han deltok bare på spøken og bekreftet at du har seksuell erfaring.. ikke noe gale i det hele tatt.

Endret av Coolaid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...