Gå til innhold

Mye syk....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sykdommer kan gjøre meg mye syk?

Etter at jeg ble syk for over et år siden, så har jeg vært mye syk. Det har vært så mye hos lege for medisinering osv. Pga jeg alltid får en form for betennelse eller infeksjon i kroppen. Enten så er det ene, eller det andre. Jeg er lei av å bruke masse penger på lege hver mnd. Jeg vil være frisk nok til å klare å jobbe.

• Først ble jeg syk for et år siden, ble svært svimmel, kvalm og sånn. Før jeg fikk vite at jeg hadde et ekstra hjerteslag. Ikke farlig sa legen.
  • Hadde mye urinveisinfeksjon. (vært å sjekket, ingenting galt.)
  • Sacral cyste. Som fortsatt fylles opp. Venter på henvisning til å fjerne den, men ser ut som legen har surret med den henvisningen og...
  • Ryggen.. Jeg har en 15 - 25% skjevhet i ryggen som gir meg plager innimellom.
  • Magekatarr..
  • Sliter med søvnen. Kan ha perioder der jeg sover mye, også bytter det om der jeg kan ha problemer med å sove om natten og ikke klare å sovne før jeg skal opp. Blir kanskje bare en time med søvn.
  • Trøtt, sliten og vondt i kroppen veldig ofte.

Er mye mer, men jeg husker ikke alt nå.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Fordi dette går utover jobben, og legen min tar meg ikke alvorlig lenger, kom med en betennelse i kroppen. og han sendte meg hjem fordi han mente det ikke var noe som helst. En uke etterpå endte jeg opp hos han med en skikkelig antibiotika kur fordi jeg hadde gått for lenge med det. Skal det være sånn?

Anonymous poster hash: b2834...70d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytt fastlege vil jeg si. H*n skal ta deg seriøst

Anonymous poster hash: 8f5d2...992
AnonymBruker
Skrevet

Bytt fastlege vil jeg si. H*n skal ta deg seriøst

Anonymous poster hash: 8f5d2...992

Det jeg også mener, uansett hvor mange ganger jeg er der, så skal han da uansett ta meg alvorlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ga legen deg antibiotika mot betennelsen?!?!?

Anonymous poster hash: 45707...a56

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er antibiotika eller penicillin.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke penicillin en type antibiotika?

Anonymous poster hash: 93548...5b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke vært mye hos legen hvis du enda ikke har frikort, hilsen en som har hatt siden februar. Bytt fastlege!

Anonymous poster hash: 19950...c86

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis betennelsen er der på grunn av bakterier så må man kanskje ha antibiotika ja,

F.eks.

Nyrebekkenbetennelse, bihulebetennelse, lungebetennelse.. Betennelse på grunn av infeksjon er vel som oftest det vi får antibiotika for.

Noen ganger kan blindtarmbetennelse kureres med antibiotika.

Skaff deg ny lege du TS. :) Det finnes mange ulike ting som kan gi dine symptomer.

Endret av seductive
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke vært mye hos legen hvis du enda ikke har frikort, hilsen en som har hatt siden februar. Bytt fastlege!

Anonymous poster hash: 19950...c86

Reagert på det jeg også. I fjord så fikk jeg ikke frikort før i november. Når jeg skulle hatt det for lenge siden. Hvordan kan jeg be legen om å sjekke frikortet eller kommer det i posten?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk hastetime til magesmertene jeg har hatt, han tok meg seriøst nå og sjekket gjennom alt og tok seg faktisk tid til å tenke. (det er jeg som lagde innlegget om det hovne kinnet.) Så jeg går på allergimedisiner og antibiotika, fordi han var bekymret og visste ikke hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...