Gå til innhold

Puppene mine!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De var store, er store, alt ettersom. Men de har ikke sprett lenger i det hele tatt. Når jeg sitter i enkelte stillinger (heldigvis hjemme i en rar bh), så "krøller og klumper" de seg. Akkurat som lær. Jeg kan ta tak i puppen når jeg sitter sånn og sånn, helst medryggen i bue fremover mens jeg sitter med ryggen inntil sofaen, og jeg KAN TA TAK i "løshuden" og klemme. Og da holder huden seg "klemt"

Ja, ser ut som lær.

Jeg er ikke overvektig, har ikke vært det heller, men har vært mye jojo-vekt i årenes løp.

Jeg er 31.

Jeg hater å tenke plastisk fantastisk.

Vil ikke. Nekter.

Noen tips? Jeg vet om dette da, så jeg skjuler det så best jeg kan. Men det gjør meg uendelig trist..... Har HELDIGVIS ikke fått kommentarer på det. Og tajj og pris for at mine sex-partnere oppigjennom de siste 3 årene (tidspunktet for tilstanden) har mumset seg inn i dem..

Anonymous poster hash: a2d3c...559
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

Anonymous poster hash: 1643a...f8c
Skrevet

Du kan jo leve med det og være frisk/vakker/ekte/naturlig.

Tror ikke du behøver å bekymre deg.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo leve med det og være frisk/vakker/ekte/naturlig.

Tror ikke du behøver å bekymre deg.

Så gutta vil heller ha lærhud enn plastikk? Jeg er naturlig, ekte, frisk, og vakker andre steder, men med kroppspresset idag føler jeg det som umulig....... Er jo veldig flaut alt i alt.

.ts.

AnonymBruker
Skrevet

Så gutta vil heller ha lærhud enn plastikk? Jeg er naturlig, ekte, frisk, og vakker andre steder, men med kroppspresset idag føler jeg det som umulig....... Er jo veldig flaut alt i alt.

.ts.

De aller, aller fleste menn foretrekker naturlig ja :)

Anonymous poster hash: 7d6a6...0bd

Skrevet

Jeg kan selvsagt ikke snakke for alle. Men ja.

Presset tror jeg du legger på deg selv egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...