Gå til innhold

Beste stilling.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den beste stillingen for deg å pule/bli pult i, og hvorfor? Personlig er det misjonær og å bli ridd. Da har jeg den beste utsikten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deltidsstilling!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Turnus.

Anonymous poster hash: 59bc8...cab
AnonymBruker
Skrevet

Doggy, skje, at hun rir : ) Men vi har prøvd så mange forskjellige at det er egentlig vanskelig å si en klar vinner. Forandring fryder vet du, så variasjon er viktig :)

Anonymous poster hash: fd0e0...aa3
Skrevet

Liker "misjonær" med beina rundt ham eller opp i været.

Skrevet

Er veldig glad i den stillingen der jeg ligger på magen med bena samlet og rumpa i været og han har bena på hver side av kroppen min og penetrerer meg slik. Vi tenner begge veldig på den stillingen. Ellers er doggy og at jeg rir, våre favoritter :) Deilig!

• Liker 2
Skrevet

Er veldig glad i den stillingen der jeg ligger på magen med bena samlet og rumpa i været og han har bena på hver side av kroppen min og penetrerer meg slik. Vi tenner begge veldig på den stillingen. Ellers er doggy og at jeg rir, våre favoritter :) Deilig!

ja den første du nevner der er deilig, også om hun ligger på ryggen med samlede ben forresten, det er veldig deilig.

Gjest Coolaid
Skrevet
KineAnd, on 23 Jun 2014 - 01:07, said:

Deltidsstilling!

Foretrekker heltid, jeg da :fnise:

Gjest Awzm me
Skrevet

Liggende doggy, tror jeg, og misjonær, og vanlig doggy, og egentlig alt utenom skje-stillingen som jeg av en eller annen grunn aldri har klart å få til ordentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...