AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Noen klinikker å anbefale, eventuelt fortelle litt om deres erfaringer? Har tenkt å ta neseoperasjon og silikon. Anonymous poster hash: 62341...b58
Gjest Kvinneline Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Hvorfor vil du gjøre noe slikt i utlandet? Fordi det er billigere? Har ingen og anbefale jeg, men synes du skal gjøre et godt forarbeid før du opererer deg utenlads i alle fall. En neseoperasjon er ikke noe du bør sjanse så særlig på, så vær trygg på klinikken du i såfall velger.
Marie90 Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Hvilke land? Jeg opererte meg i London. Jeg ville IKKE valgt et utenlandsklinikk fordi den var billigere. Tvert imot ville jeg kun valgt en klinikk i London, Paris, Geneve, New York, Miami eller Los Angeles for kvaliteten, hvilket er dyrere. Nummer to - du velger utifra kirurg mer enn du velger utifra klinikk - alle klinikker har gode og ikke fullt så gode kirurger.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Hvorfor vil du gjøre noe slikt i utlandet? Fordi det er billigere? Har ingen og anbefale jeg, men synes du skal gjøre et godt forarbeid før du opererer deg utenlads i alle fall. En neseoperasjon er ikke noe du bør sjanse så særlig på, så vær trygg på klinikken du i såfall velger. Nei, ikke fordi de er billigere, men fordi de norske kirurgene generelt har mindre erfaring i forhold til kirurger i mange andre land. Anonymous poster hash: 62341...b58
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Hvilke land? Jeg opererte meg i London. Jeg ville IKKE valgt et utenlandsklinikk fordi den var billigere. Tvert imot ville jeg kun valgt en klinikk i London, Paris, Geneve, New York, Miami eller Los Angeles for kvaliteten, hvilket er dyrere. Nummer to - du velger utifra kirurg mer enn du velger utifra klinikk - alle klinikker har gode og ikke fullt så gode kirurger. Ikke nøye hvilket land, så lenge det er innenfor Europa, da jeg ikke vil reise så altfor langt. Hva opererte du på i London? Hos hvilken kirurg, og klinikk? Er du fornøyd, og vil du da anbefale det? Anonymous poster hash: 62341...b58
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 Albir medical? Anonymous poster hash: 1ce66...3e3
Gjest Kvinneline Skrevet 24. juni 2014 #7 Skrevet 24. juni 2014 Nei, ikke fordi de er billigere, men fordi de norske kirurgene generelt har mindre erfaring i forhold til kirurger i mange andre land. Anonymous poster hash: 62341...b58 Okei. Høres ut som om du reflekterer godt over kirurvalg og klinikk Var litt raskt til å tenke at du kanskje skulle dra rett til billigste klinikk i Thailand eller noe sånn Stemmer nok ofte at utenladske kirurger er mer erfarne ja. Lykke til uansett hvor du velger å opereres
Marie90 Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Ikke nøye hvilket land, så lenge det er innenfor Europa, da jeg ikke vil reise så altfor langt. Hva opererte du på i London? Hos hvilken kirurg, og klinikk? Er du fornøyd, og vil du da anbefale det? Anonymous poster hash: 62341...b58 Kirurgen het Dr. Adamo. Det er mange dyktige kirurger i London men selvsagt vil det alltid finnes noen som er mindre fornoyd, da resultatene og forvetningene varierer. Hvis du bestemmer deg for London anbefaler jeg at du registrerer deg hos sofeminine.co.uk - det er som en britisk versjon av KG og de har egne fora for kosmetisk kirurgi. Harley Street er "legegaten" i London men et stort utvalg av private leger som er kjent som de beste. Men du skal IKKE velge blindt, noen er overpriset og noen har kun slått seg opp der for ryktets skyld. MYA er en klinikk med endel dyktige for brystoperasjoner, samme gjelder Cadogan Clinic i Chelsea. Ellers kan du se igjennom her: http://www.tatler.com/guides/beauty--cosmetic-surgery-guide/2014/search?MainCategory=Best%20For%20Breasts%2c%20Tummies%20and%20Intimate%20Areas Gjennomsnittlig vil det koste noe mer men du skal ikke trenge betale over 60K. Husk også at du enten må ta et lengre opphold utenlands for operasjonen, til oppfolging osv. og at du ikke kan fly med en gang. Skulle du ha problemer må du ha mulighet til å reise tilbake.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Albir medical? Anonymous poster hash: 1ce66...3e3 Har du vært der? Anonymous poster hash: 62341...b58
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 Kirurgen het Dr. Adamo. Det er mange dyktige kirurger i London men selvsagt vil det alltid finnes noen som er mindre fornoyd, da resultatene og forvetningene varierer. Hvis du bestemmer deg for London anbefaler jeg at du registrerer deg hos sofeminine.co.uk - det er som en britisk versjon av KG og de har egne fora for kosmetisk kirurgi. Harley Street er "legegaten" i London men et stort utvalg av private leger som er kjent som de beste. Men du skal IKKE velge blindt, noen er overpriset og noen har kun slått seg opp der for ryktets skyld. MYA er en klinikk med endel dyktige for brystoperasjoner, samme gjelder Cadogan Clinic i Chelsea. Ellers kan du se igjennom her: http://www.tatler.com/guides/beauty--cosmetic-surgery-guide/2014/search?MainCategory=Best%20For%20Breasts%2c%20Tummies%20and%20Intimate%20Areas Gjennomsnittlig vil det koste noe mer men du skal ikke trenge betale over 60K. Husk også at du enten må ta et lengre opphold utenlands for operasjonen, til oppfolging osv. og at du ikke kan fly med en gang. Skulle du ha problemer må du ha mulighet til å reise tilbake. Takk for svar Skal sjekke det ut. Anonymous poster hash: 62341...b58
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #11 Skrevet 24. juni 2014 Hvis du ombestemmer deg og vil gjøre det i Norge kan jeg anbefale dr. Skolleborg ved Colosseumklinikken på Majorstuen på det aller varmeste. Han er en av de absolutt mest erfarne med silikoninlegg i Norge, og attpåtil har han en god medmenneskelig forståelse. Han skjønner hva du vil med operasjonen og sikrer at du er klar over hvilke resultater du kan forvente. Følte meg 100% trygg da jeg la meg under hans kniver og har aldri angret hverken på inngrepet eller resultatet :) Anonymous poster hash: 5f8eb...ace
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #12 Skrevet 24. juni 2014 Hvis du ombestemmer deg og vil gjøre det i Norge kan jeg anbefale dr. Skolleborg ved Colosseumklinikken på Majorstuen på det aller varmeste. Han er en av de absolutt mest erfarne med silikoninlegg i Norge, og attpåtil har han en god medmenneskelig forståelse. Han skjønner hva du vil med operasjonen og sikrer at du er klar over hvilke resultater du kan forvente. Følte meg 100% trygg da jeg la meg under hans kniver og har aldri angret hverken på inngrepet eller resultatet :) Anonymous poster hash: 5f8eb...ace Takk for tips Men synes egentlig ikke det vanskligste er å finne noen erfarne med silikoninlegg, men derimot med neseplastikk. Virker som de i Norge kun kan utføre enkle operasjoner, og ettersom jeg skal gjøre dette samtidig, syns jeg det er vansklig å finne ut av noe.. Anonymous poster hash: 62341...b58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå