AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Skal flytte i leilighet med kjæresten ganske snart, og vi begge liker interiør og pynt litt utenom det vanlige. Ting vi leter etter: Orientalsk stil Fargerike mønstre Retro ting(så stygt at det er kult) Lamper, telysholdere, oppbevaring, duker og andre tekstiler, kjøkken- og badredskaper Helst billige alternativer. Anonymous poster hash: 3fddb...888
Gwen Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Aliexpress.com har vel alt. Den sida har jo masse advarsler på nett. Vil helst bestille av nordisk, amerikansk eller britisk selger.
catman Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan advarsler? Jar vel 3 dusin ordre der over lang tid, 1 gikk skeis. Det er det kinesiske eBay. 1
Gwen Skrevet 23. juni 2014 #5 Skrevet 23. juni 2014 Hvordan advarsler? Jar vel 3 dusin ordre der over lang tid, 1 gikk skeis. Det er det kinesiske eBay. Falske merkevarer, ligner ikke på bildene, blir fort ødelagt osv.
Gjest Knuse Skrevet 23. juni 2014 #6 Skrevet 23. juni 2014 Indiska har mye fint. Maisons du monde har og mye fint, men aner ikke om de sender til Norge.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Ville aldri bestilt noe fra Kina. Anonymous poster hash: 2a675...3a4
Gwen Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Indiska har mye fint. Maisons du monde har og mye fint, men aner ikke om de sender til Norge. Har funnet noen godbiter på indiska ja, Maisons sender ikke til Norge:( har de butikk i Norge?
Gjest Knuse Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Har funnet noen godbiter på indiska ja, Maisons sender ikke til Norge:( har de butikk i Norge? Nei, ikke som jeg vet. Har bare vært på deres butikker i Frankrike.
catman Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Ah, ok. Vel, det er vel bare å prøve - er du ute etter merkevarer? Den ene gangen jeg hadde et problem fikk jeg samtlige penger tilbake. Samme erfaring med Hong Kong-baserte Dealextreme, nå DX. Omtrent alt vi kjøper i dag kommer fra Kina lel, og jeg er ikke villig til å betale et påslag på 50-800% til mellommenn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå