Gå til innhold

what2do?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min er kommet til det punktet der sexen er blitt veldig "vanlig" eller rutine. Vi har sex to-tre ganger i uken og dekker alle behov slikt, men er litt på det å gå ut av komforsonen igjen. Dette var noe vi var veldig flinke til før, og en gang iblant nå også. Men hva kan jeg gjøre for å få litt "nytt liv" til sexlivet? Alle tips mottas :)

Anonymous poster hash: 6dcc0...07f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min er kommet til det punktet der sexen er blitt veldig "vanlig" eller rutine. Vi har sex to-tre ganger i uken og dekker alle behov slikt, men er litt på det å gå ut av komforsonen igjen. Dette var noe vi var veldig flinke til før, og en gang iblant nå også. Men hva kan jeg gjøre for å få litt "nytt liv" til sexlivet? Alle tips mottas :)

Anonymous poster hash: 6dcc0...07f

Du og han skriver ønskelister og gir til hverandre, og prøver å oppfylle den andres drømmer/ lyster så fremt det er noe dere selv er komfortable med :)

Anonymous poster hash: 879aa...dbb

Skrevet

For en stund siden gjorde jeg noe som var veldig populært her i huset. Jeg kledde på meg sexy undertøy og høye hæler og begynte på middagen. Når kjæresten min kom hjem fra jobb ble han møtt med en øl og beskjed om å sette seg i sofaen og se på tv mens han ventet på at maten ble ferdig. Vi har åpen løsning mellom kjøkkenet og stua så tror ikke han fikk med seg så mye på tv-en akkurat :fnise: Eneste problemet her er at maten kan bli kald før du spiser den :plystre:

Ellers kan dere gå sammen inn på en side og bestille nye leketøy. Spenningen bygger seg opp mens dere venter på pakken.

Eller snakke om fantasier o.l. dere kanskje ikke har prøvd ut før?

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

For en stund siden gjorde jeg noe som var veldig populært her i huset. Jeg kledde på meg sexy undertøy og høye hæler og begynte på middagen. Når kjæresten min kom hjem fra jobb ble han møtt med en øl og beskjed om å sette seg i sofaen og se på tv mens han ventet på at maten ble ferdig. Vi har åpen løsning mellom kjøkkenet og stua så tror ikke han fikk med seg så mye på tv-en akkurat :fnise: Eneste problemet her er at maten kan bli kald før du spiser den :plystre:

Ellers kan dere gå sammen inn på en side og bestille nye leketøy. Spenningen bygger seg opp mens dere venter på pakken.

Eller snakke om fantasier o.l. dere kanskje ikke har prøvd ut før?

Det skal ofte så utrolig lite til for å krydre hverdagslivet litt. Smart påfunn :5:

Skrevet (endret)

Det skal ofte så utrolig lite til for å krydre hverdagslivet litt. Smart påfunn :5:

Det er ikke nødvendigvis så mye som skal til nei :) Og det viser jo mannen på en måte at du setter pris på han. Den kvinnelige måten å komme hjem med blomster på :blomst:

Endret av netpuppy
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis så mye som skal til nei :) Og det viser jo mannen på en måte at du setter pris på han. Den kvinnelige måten å komme hjem med blomster på :blomst:

Veldig smart du ;)

Og ja....det er helt korrekt!

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Skriv lapper som beskriver seksuelle ting partner må gjøre / oppfylle eller som du har lyst å gjøre.

Legg dem i et glass. Så trekker dere en lapp annenhver gang når dere har lyst. Dere kan ha ulike farger på lappene slik at dere kan skille mellom han og hennes lapper.

Da er dere garantert annenhver gang.

Skrevet

Jeg kom på noe:

http://sexionnaire.com/

Dette er en side hvor du og partneren kan finne ut hvilke fantasier og seksuelle preferanser dere har uten å nødvendigvis prate om det. Poenget er å svare helt ærlig og så kommer det dere har til felles opp på siste siden.

For eksempel om du trykker at du liker wet sex og partneren din ikke trykker at han liker det, kommer det ikke opp på siste siden. Og partneren din vet da heller ikke at du har huket av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...