Gå til innhold

Våkner hver natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barn på 2 år og 8 mnd. Våkner hver natt, gjort det i mange måneder. Vi tar henne opp i vår seng og sover videre. For så vidt ikke noe problem, men det er et problem mtp overnatting. Barnet gråter ofte og er noen ganger utrøstelig, og litt "borte vekk", men det er over på et par minutter hjemme. Men borte så roer ikke barnet seg ved oppvåkning.

Barnet har store falske mandler som skal opereres vekk. Kan oppvåkningen om natta skyldes de falske mandlene?

Eller har andre vært borte i det samme, men at det har gått over?

Anonymous poster hash: 75b94...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magdalene

Jeg tenker at det skyldes dårlig vane.

Vår våknet og kom inn til oss. Begynte å følge tilbake, og etter en stund sluttet hun å våkne på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det skyldes dårlig vane.

Vår våknet og kom inn til oss. Begynte å følge tilbake, og etter en stund sluttet hun å våkne på natten.

Tilbøyelig til å være enig. Lurer bare litt på hvorfor barnet gråter sånn.

Hvor lang tid tok det før det gikk over hos dere?

Anonymous poster hash: 75b94...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mandlene ja! Gutten vår fjernet polypper i våres. Først etter det begynte han og sove hele netter... Han var da 3 år!

Anonymous poster hash: c9f21...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mandlene ja! Gutten vår fjernet polypper i våres. Først etter det begynte han og sove hele netter... Han var da 3 år!

Anonymous poster hash: c9f21...dc2

Kjenner jeg håper litt på det! Hva plaget sønnen din før operasjon og hva/hvordan ble det bedre?

Anonymous poster hash: 75b94...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg håper litt på det! Hva plaget sønnen din før operasjon og hva/hvordan ble det bedre?

Anonymous poster hash: 75b94...e21

Jeg trodde egentlig ikke det var pga polyppene han sov dårlig, så det en veldig positiv resultat :-) Han satt også dren i ørene.

Årsaken til operasjonen var i hovedsak pga gjentagende ørebetennelser. Polyppene (også kalt falsk mandel) gjorde at han var veldig tett i nesa. Det ble et vakuum mellom ørene og nesa som gjorde at snørra satt seg fast i ørene istedenfor å renne ut av nesa. Han pustet med munnen da han sov. Snorket også litt.

Anonymous poster hash: c9f21...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...