Gå til innhold

Føler meg ekkel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var 17 år første gangen jeg hadde sex. Det var med min daværende ex kjæreste, og jeg hadde ikke gjort noe seksuelt før han. Nå er jeg 20, og siden det ble slutt i vinter har jeg gjort litt dumme ting i fylla. Latt meg bli fingret av to forskjellige gutter. Dog ikke gått hele veien med noen av dem, da jeg drita full skal ha endt akten med å si ¨Slutt, du er ekkel, jeg vil ikke ha sex med deg!¨

Så står jeg jo fast ved at jeg ikke vil knulle rundt.. Vil ha sex og følelser samtidig. Jeg angrer, føler ikke jeg har fulgt mine verdier nå som jeg har blitt fingret av to andre randoms. Veit at folk har forskjellige syn på dette, kanskje du trives med å ha sex med mange, men for meg er det litt ute av bilde. Faen, jeg angrer. Break up'et var veldig uforventet, så det var vel en ekstremt spontan ustabil handling fra meg i fylla, siden jeg hadde det ikke så greit etter det ble slutt. Tenker dere at det var slutty gjort av meg? Er jo en mulighet for at jeg og exen vil finne tilbake sammen igjen, men ikke før om en god stund.

Anonymous poster hash: f23cd...67c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor satte du igang med noen du synes er ekkel?

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Slutt å føle deg ekkel. Gjort er gjort, og det eneste du oppnår med å dvele ved det er lav selvtillit.

Synes det høres ut som du er ei oppegående jente med gode verdier, jeg.

- og hvem kan med hånda på hjertet si at de ikke har driti seg ut en gang eller to i ungdommen? :fnise:

Skrevet

Slapp av du ;)
Vi har vel alle gjort noe vi er mindre stolte av og du kan jo trøste deg med at det kun ble med fingringa. Du er ikke "slutty", for å være det tror jeg nok du må spre bena for hvem som helst som melder sin interesse.

Drikk mindre og unngå kleine situasjoner, verre er det ikke ;)

• Liker 1
Skrevet

...men det er vel ikke akkurat hyggelig å kalle andre ekle, selv om du sliter litt for tiden?

• Liker 2
Skrevet

...men det er vel ikke akkurat hyggelig å kalle andre ekle, selv om du sliter litt for tiden?

Korrekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...