~Ironic~Tiger~ Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Hvordan takler man savn? Nå tenker jeg ikke på savn grunnet død, men savn pga du vet at du antagelig aldri ser noen mennesker igjen. Mennesker som du er glad i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2002 #2 Del Skrevet 20. juni 2002 Alle takler savn forskjellig. Man kan jo holde kontakten også. Men hvorfor ser du ikke personen(e) igjen? Jeg tror at tid er det eneste som hjelper jeg! Det kommer alltid nye ting som skygger over det gamle. Man glemmer aldri, men til slutt tror jeg at savnet blir nesten borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 20. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2002 Måtte bare få det ut i sted, trodde jeg aldri kom til å se noen av vennene mine. Men selfølgelig går det jo an å holde god kontakt, selv om vi kanskje er på forskjellige steder i verden. Puh, jeg bekymrer meg for mye for all ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå