MiniMinion Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har alltid vært "heldig" med mensen og sluppet unna med lite smerter, men nå sist føltes det omtrent som jeg skulle dø. Våknet med murringer i magen så jeg visste at mensen hadde kommet. men utpå dagen ble smertene verre og verre og plutselig gikk det nesten i svart for meg. Begynte å skjelve voldsomt, ble svimmel og begynte å kaldsvette, etter det begynte jeg å brekke meg også, men ikke noe kom opp. Jeg tok en ganske sterk smertestillende og prøvde å sove og et par timer senere var det tilbake til normalt igjen (fortsatt vondt i magen, men det var til å leve med). Noen som har opplevd det samme før? Kan det være fordi jeg nettopp har sluttet på p-piller som stanset mensen helt og at jeg nå får alt tilbake på en gang? Vil gjerne ha råd om hva jeg kan gjøre for å forebygge eller gjøre det lettere hvis det skjer igjen? På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Huff, ja jeg har opplevd det mange ganger.. det er helt forjævlig! Hva som hjelper meg er en varmeflaske på magen og smertestillende. Anonymous poster hash: d44d5...9a0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Det er nok pga p-pillene. Har akkurat sluttet etter 5 år og er spent på hvordan mensen blir når den kommer tilbake. Har tidligere opplevd så sterke smerter som du beskriver. Lå og vred meg i flere timer og kastet opp Jeg hadde syklus etter klokka før pillene og for å hindre de verste smertene pleide jeg å passe på at jeg var hjemme akkurat den dagen. I det samme jeg kjente murringene var det bare å hive i seg et par paracetter og komme seg i seng. Da slapp jeg oftest unna de verste smertene. Anonymous poster hash: 016df...a48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå