AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 i går hadde jeg en bra dag, følte meg glad, ingenting spesielt skjedde. I dag våkner jeg opp og er bare lei meg, føler at alt er håpløst, klarer ikke å glede meg over noe og vil helst bare legge meg igjen, alt har snudd 360 grader fra i går og jeg lurer på hvorfor? sånn skifter humøret enormt fra dag til dag,det kan jo ikke være vanlig? Anonymous poster hash: 86909...abc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 føler meg helt slave av humøret, det svinger sånn og vet aldri hvordan dagen er når jeg våkner Anonymous poster hash: 86909...abc
Kalbine Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Kan jo være noe med kostholdet, eller en eller annen psykisk sykdom, f.eks. Humøret mitt skifter flere ganger om dagen det også. Handler vel litt om hvordan man mestrer og opplever ting, om det ikke er kroppslig relatert (kosthold/fysisk sykdom)
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 det er veldig slitsomt å ha det slik, jeg merker at folk rundt meg generelt er mye jevnere i humøret, uavhengig av om de spiser sunt, trener og alt det der Anonymous poster hash: 86909...abc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 humøret endrer seg ikke bare fra dag til dag heller, nå er jeg i mye bedre humør enn da jeg sto opp, om en time kan jeg være helt i kjelleren igjen.. slitsomt Anonymous poster hash: 86909...abc
Gjest Vevila Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Kjenner meg veldig igjen så henger meg på denne tråden! Er utrolig slitsomt.. Har tenkt på bibolar et par ganger da min mor har en sykdom som inneholder bipolare trekk, men kjenner meg ikke helt igjen der heller. Har du snakker med en lege/psykolog om problemene?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 ja, men det eneste de har å foreslå er medisiner, prøvde det ut uten at det virker stabiliserende på humøret Anonymous poster hash: 86909...abc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 ja, men det eneste de har å foreslå er medisiner, prøvde det ut uten at det virker stabiliserende på humøret Anonymous poster hash: 86909...abc De burde foreslå psykolog, ikke kun medisiner, så kan du finne ut av hvorfor du får slike humørsvigninger. Jeg får også det, og det er ofte om morgenen. Jeg har borderline personlighetsforstyrrelse i tillegg til tilbakevendende depresjoner. Medisiner har ikke hjulpet meg.Anonymous poster hash: d6263...6c1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 har gått til psykolog også, men det er liksom medisinen som skal hjelpe mot svingningene, lege/psykolog har ingen annen forklaring eller løsning på dette Anonymous poster hash: 86909...abc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 har gått til psykolog også, men det er liksom medisinen som skal hjelpe mot svingningene, lege/psykolog har ingen annen forklaring eller løsning på dette Anonymous poster hash: 86909...abc Det hørtes ut som en dårlig psykolog, som gir opp å løse et forholdsvis vanlig problem og i tillegg anbefaler kun medisiner. Kanskje det går an å bli henvist til en bedre en.Anonymous poster hash: d6263...6c1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 føler selv at jeg er kvitt depresjonen jeg fikk medisiner/terapi mot, men humørsvingningene er der fortsatt. Jeg har selv tenkt at det kan være hormonelt Anonymous poster hash: 86909...abc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå