Gå til innhold

Tok farvel med klassen i dag... :cry:


Anglofil

Anbefalte innlegg

I dag var det siste skoledag for 10.klassene på min skole... :cry:

Jeg har nettopp fått vitnemål og tatt farvel med lærere og klassen.... :( I den anledning fikk hver elev i klassen et ark hver,hvor det sto:

"Slik beskrev klassekameratene dine deg våren 2002:"

(Dette var kjempe flott!!!)

Og slik beskrev de meg:

-"Karate Kid" 8)

-"Velkledd" :o (Denne ble jeg litt overrasket over,men tok det som et kjempe komplement!)

-"Flink" :D

-"Arbeidssom" :wink:

-"Kjempegrei" :)

-"Rolig" 8)

-"Flittig" :)

-"Omtenksom" :wink:

-"Hyggelig" :lol:

-"Effektiv" 8)

-"Alt-mulig-dame" :D

Og jeg ble sååå rørt og helt sånn sjelven..! :oops:

Men dette var hyggelig og vemodig..... 8) / :(

Hilsen er litt trist,men dog lykkelig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Åh, jeg vet akkurat hvordan du føler deg. Trist, vemodig, glad, lykkelig, merkelig. En epoke er over..Men det blir artig å oppleve nye ting etter sommeren. Det lover jeg deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å begynne på videregående ble en stor opptur for meg. Folk godtok meg uten spørsmålstegn. Det var herlig! Du blir å møte mange nye folk på helt "friskt" grunnlag, og få mange nye impulser. Heldiggris, skulle nesten ønske at jeg skulle begynne på ny skole igjen!

(samtidig trist å ikke se de andre mer, men det kommer du nok fort over.. forresten en utveklsingselev som drar i tilbake i morgen.. vil sikkert ikke se han mer resten av mitt liv. SÅnt er trist det!) :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjønner hvordan du har det,Yvonne. Da jeg sluttet på ungdomsskolen gråt jeg som bare det.Det er så rart å ikke skulle komme til den samme klassen med de "gamle gode" skolekameratene du har fått deg over 3 år. Det er sikkert mange du ikke kommer til å se igjen også :cry:

Men jeg skal trøste deg med en ting:det blir like bra på videregående som det det utviklet seg til på ungdomsskolen også.(og selvfølgelig like trist å slutte igjen i 3.klasse)SUKK!!

Ha en fin sommer ihvertfall. Nyt den,og gled deg til du begynner på skolen igjen.

Hilsen fra Choop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...