Anglofil Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 I dag var det siste skoledag for 10.klassene på min skole... :cry: Jeg har nettopp fått vitnemål og tatt farvel med lærere og klassen.... I den anledning fikk hver elev i klassen et ark hver,hvor det sto: "Slik beskrev klassekameratene dine deg våren 2002:" (Dette var kjempe flott!!!) Og slik beskrev de meg: -"Karate Kid" 8) -"Velkledd" :o (Denne ble jeg litt overrasket over,men tok det som et kjempe komplement!) -"Flink" :D -"Arbeidssom" -"Kjempegrei" -"Rolig" 8) -"Flittig" -"Omtenksom" -"Hyggelig" -"Effektiv" 8) -"Alt-mulig-dame" :D Og jeg ble sååå rørt og helt sånn sjelven..! :oops: Men dette var hyggelig og vemodig..... 8) / Hilsen er litt trist,men dog lykkelig.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Åh, jeg vet akkurat hvordan du føler deg. Trist, vemodig, glad, lykkelig, merkelig. En epoke er over..Men det blir artig å oppleve nye ting etter sommeren. Det lover jeg deg
mulle Skrevet 23. juni 2002 #3 Skrevet 23. juni 2002 Å begynne på videregående ble en stor opptur for meg. Folk godtok meg uten spørsmålstegn. Det var herlig! Du blir å møte mange nye folk på helt "friskt" grunnlag, og få mange nye impulser. Heldiggris, skulle nesten ønske at jeg skulle begynne på ny skole igjen! (samtidig trist å ikke se de andre mer, men det kommer du nok fort over.. forresten en utveklsingselev som drar i tilbake i morgen.. vil sikkert ikke se han mer resten av mitt liv. SÅnt er trist det!) :cry:
choop Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 Skjønner hvordan du har det,Yvonne. Da jeg sluttet på ungdomsskolen gråt jeg som bare det.Det er så rart å ikke skulle komme til den samme klassen med de "gamle gode" skolekameratene du har fått deg over 3 år. Det er sikkert mange du ikke kommer til å se igjen også :cry: Men jeg skal trøste deg med en ting:det blir like bra på videregående som det det utviklet seg til på ungdomsskolen også.(og selvfølgelig like trist å slutte igjen i 3.klasse)SUKK!! Ha en fin sommer ihvertfall. Nyt den,og gled deg til du begynner på skolen igjen. Hilsen fra Choop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå