Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skal ta silikon nå på torsdag (26/6), kriurgen mente at jeg hadde hengende pupper pga at jeg hadde en skråning nedover, og et tvllingsvangerskap hjalp ikke mye på det! Skal altså ta løft samt proteser, hun sa jeg fint kunne ta 300g, men vi skulle se nærmere på det, Fødte de nydelige babyene mine for 6 mnd siden, og har ordnet med at farmora skal passe de i 1 uke, etterpå skulle venninna mi komme og ta løftene en uke, men hun har ombstemt deg for 1 dag siden, også har det seg sånn at jeg må uansett betale 25%-50%, så da føler jeg at jeg må ta det uansett, må legge til at barnefar ikke vil ha noe med ungene å gjøre, så har ikke noe avlastning på noen måte etter uka de er hos farmora, vil også at minst mulig folk skal vite om det, selv om det begynner å spre seg for jeg bor på "bygda",,Nå som jeg har delt alt dette, så vil jeg begynne å spørre, kan jeg småbære på ungene 1 uke etter operasjonen? KUN når det er nødvendig, skifter bleie på gulvet og prøve å være mest mulig på gulvet, men må jo løftes inn og ut av voggene og vogna.. :)
Hun jeg snakka med på Teres Stokkan mente at det ikke skulle være et problem, men jeg ville høre med andre !
Og hvilkne klær brukte dere dagen og uka etter silikon? Har allerede kjøpt den sexye sportsbh'n som skal være bestevennen min i 6 uker fra nå!
Hvordan gikk det til dere?
Hvor mye klarte dere å gjøre?
Hvordan var det etter 2 uker?
Og jeg bor ca 1-2 timer unna med båt fra trondheim, så kunne jeg dratt hjem rett etterpå eller MÅ jeg være på hotell og svi av 3000 kroner?
Dette ble mye, men håper på svar, kjenner jeg gruer meg litt ettersom alt jeg planla i 4 mnd faller fra hverandre.. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg løftet mitt barn en uke etter operasjon. Hadde ikke noe valg, men prøvde å løfte minst mulig og var forsiktig når jeg løftet. Mitt barn var mye eldre enn dine er, litt mer enn 1,5år gammel.

Nå vet ikke jeg om du skal ta over eller under muskel, jeg tok over.

Det går nok bra altså, du må bare lytte til kroppens signaler. Du kan sikkert reise hjem etter operasjonen, men du må ha noen til å følge deg, ikke reis alene.

Anonymous poster hash: 6b91a...23c

Skrevet

Har du laget flere tråder om det samme? Er det fordi du ikke får svar du liker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor starter du samme tråden igjen?

Anonymous poster hash: a5023...325
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med kvinnfolk å sillikon i puppene? Hver fornøyd med de puppene du har. Hengepupper, store pupper eller små pupper. Alle er fine nok på sin måte. For en kirurg som sier noe sånt..

Anonymous poster hash: c3582...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...