AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Hei. Kan noen anbefale en grei fastlege i Kristiansand som også utfører gynekologiske undersøkelser? Kommer på det samme om det er kvinne eller mann. En fastlege som du føler lytter til deg og tar seg tid (innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig). Har nettopp flyttet hit og kjenner ikke til noen. Tusen takk!Anonymous poster hash: 8c932...a07
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Er det virkelig lov å "oute" navnene på mennesker og hva man synes om jobben de gjør på et nettforum? Når man er i en jobb, så vil som regel noen like deg, andre ikke, så synes dette fort kan bli feil. Dessuten er det jo ikke til hjelp for deg å få noen navn som kanskje har fulle lister, du må jo se hvem som i det hele tatt er ledige. Har sett flere tråder som dette, f.eks der noen ba om hjelp til hvilke forelesere på universitetet som var flinke osv, og folk nevnte navn og skrev direkte ting om dem. Har virkelig ingenting til overs for slikt, og skjønner ikke at folk ikke ser dette selv??? Anonymous poster hash: e5cf4...624 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Er det virkelig lov å "oute" navnene på mennesker og hva man synes om jobben de gjør på et nettforum? Når man er i en jobb, så vil som regel noen like deg, andre ikke, så synes dette fort kan bli feil. Dessuten er det jo ikke til hjelp for deg å få noen navn som kanskje har fulle lister, du må jo se hvem som i det hele tatt er ledige. Har sett flere tråder som dette, f.eks der noen ba om hjelp til hvilke forelesere på universitetet som var flinke osv, og folk nevnte navn og skrev direkte ting om dem. Har virkelig ingenting til overs for slikt, og skjønner ikke at folk ikke ser dette selv??? Anonymous poster hash: e5cf4...624 Jeg er ikke ute etter beskrivelse av f.eks de man synes er dårlige, jeg spør etter de man er fornøyd med. Om dette strider mot KGs regler så beklager jeg.Anonymous poster hash: 8c932...a07
lemon-aid Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Det ligger meninger om alle fastleger og tannleger på ei nettside, så jeg tror ikke det er ulovlig.. Anbefalt.no, eller noe. Husker ikke helt hva den heter! Skulle gjerne anbefalt min, men han har inntaksstopp.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Er det virkelig lov å "oute" navnene på mennesker og hva man synes om jobben de gjør på et nettforum? Når man er i en jobb, så vil som regel noen like deg, andre ikke, så synes dette fort kan bli feil. Dessuten er det jo ikke til hjelp for deg å få noen navn som kanskje har fulle lister, du må jo se hvem som i det hele tatt er ledige. Har sett flere tråder som dette, f.eks der noen ba om hjelp til hvilke forelesere på universitetet som var flinke osv, og folk nevnte navn og skrev direkte ting om dem. Har virkelig ingenting til overs for slikt, og skjønner ikke at folk ikke ser dette selv??? Anonymous poster hash: e5cf4...624 Så lenge det er noe positivt, så burde ikke problemet være så stort. Skriver man derimor negative ting, er det antakelig ulovlig.Anonymous poster hash: 210cd...c83
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 http://www.legelisten.no Jeg så der da jeg var nyflyttet til Kristiansand og fant Eltervaag på Sentrum legesenter og var veldig fornøyd med han! Han tok seg god tid til å prate, svare på spørsmål osv. Litt hastverk hadde han, men det tror jeg de fleste populære leger er. Ikke så flink på rettskriving på attester og sånt men Om han utfører gynekologisk undersøkelse vet jeg ikke Anonymous poster hash: ec7c6...cf1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Christensen på Sandens Medisinske Senter er fantastisk (men har dessverre sjelden noe ledig). Jeg hører mye bra om Steffensen på samme legesenter. Anonymous poster hash: c4602...b80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå