AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Hei hei. Jeg skjønner at dette sikkert ikke har en fasit, men jeg spør likevel for jeg har ingen anelse på hvilken prisklasse jeg engang kan/må forvente. Vurderer å bygge på huset. Et soverom på ca 4 meter bredde og ca 6 meter lengde. Alt må gjøres fra begynnelse da det bare er en gressflekk her nå. Tak blir muligens en fortsettelse fra taket som er på hovedhus ved å grave ned og la gulvflate i påbygget være lavere enn i huset. Hvilken prisklasse kan jeg regne med for dette prosjektet om jeg kun må belage meg på å leie inn proffe? Anonymous poster hash: 0f496...420
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Hvis du regner 10 000,- pr kvadratmeter og jeg tviler kanskje på at du klarer det til den prisen... Så er det jo 240 000,- i grovt overslag. Anonymous poster hash: ef1c6...1f4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Hvis du regner 10 000,- pr kvadratmeter og jeg tviler kanskje på at du klarer det til den prisen... Så er det jo 240 000,- i grovt overslag. Anonymous poster hash: ef1c6...1f4 Takk for svar -wow, det var dyrt. Bare for et firkantet rom. Trodde kanskje noe rundt 100 000 jeg, hehe... Spare litt til da Anonymous poster hash: 0f496...420
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå