Gå til innhold

Fantaserer om å voldta

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For snart fire år siden ble kjæresten min overfalt og voldtatt, det har preget livene våre hver dag siden det. Hun har slitt mye og vi har brukt tid på å bygge henne opp igjen. Likevel kan jeg ikke noe for det, det tenner meg, tanken på at noen andre har tvunget seg inn i henne.

Jeg kunne endt med en klassisk: "Er jeg normal?" her nå, men jeg tviler på så mange positive svar. Men det er ikke slik at jeg ønsker å skade henne, det er bare noe i brutaliteten som fascinerer meg, noe bestialsk og urmann i det!

Anonymous poster hash: f2161...c54
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er forbanna syk i hodet ditt

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Søk hjelp.

Anonymous poster hash: b3a26...6f4
  • Liker 1
Skrevet

For snart fire år siden ble kjæresten min overfalt og voldtatt, det har preget livene våre hver dag siden det. Hun har slitt mye og vi har brukt tid på å bygge henne opp igjen. Likevel kan jeg ikke noe for det, det tenner meg, tanken på at noen andre har tvunget seg inn i henne. Jeg kunne endt med en klassisk: "Er jeg normal?" her nå, men jeg tviler på så mange positive svar. Men det er ikke slik at jeg ønsker å skade henne, det er bare noe i brutaliteten som fascinerer meg, noe bestialsk og urmann i det! Anonymous poster hash: f2161...c54

Ja det er vel noe misforståtte urinstinkter da..du klarer sikkert p rettferdiggjøre det med litt biologi...

Kan hende du tenner på å "ta for deg"at du liksom drømmer om å ta jenta hardt eller noe,men må si det er spesielt at du tenner på å vite at en annen har innskrenket livet hennes. At den hun er med tenner seksuelt på en jævlig vond opplevelse hun har hatt.

• Liker 2
Gjest Sabrina
Skrevet

Hvordan tror du kjæresten din hadde tatt det om hun fikk vite at du fantaserer om voldtekt? Kanskje du skulle ha snakket med noen profesjonelle om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tror du kjæresten din hadde tatt det om hun fikk vite at du fantaserer om voldtekt? Kanskje du skulle ha snakket med noen profesjonelle om dette?

Tror man skal skille på fantasi og tanker, og det å faktisk sette dem ut i livet, det ville jeg aldri gjort!

Ja det er vel noe misforståtte urinstinkter da..du klarer sikkert p rettferdiggjøre det med litt biologi...

Kan hende du tenner på å "ta for deg"at du liksom drømmer om å ta jenta hardt eller noe,men må si det er spesielt at du tenner på å vite at en annen har innskrenket livet hennes. At den hun er med tenner seksuelt på en jævlig vond opplevelse hun har hatt.

Nei, jeg tenner ikke på at noen har inskrenket noe som helst, jeg tenner på handlingen, ikke konsekvensen av handlingen

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fantasi, jeg synes ikke ts skal dømmes for det, det er vel ikke noe han er stolt av selv heller.

Å si at han er syk og må oppsøke hjelp er så dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm, for om noen klager på at kjæresten fantaserer om trekant, så kommer alle og sier at "det er bare en fantasi, deal with it"

Ts! så lenge du ikke sier det til kjæresten din eller har et virkelig ønske om å voldta henne eller noe er det greit. Du høres ut som en god mann, du har hjulpet henne etter en voldtekt, og fått henne opp på bena igjen!

Og tro ikke at jeg er en mann, for jeg er en jente som selv har opplevd å blitt voldtatt og vet hvor grusomt det er. Men jeg dømmer ikke noen for fantasier som de ikke ønsker å realisere

Anonymous poster hash: ed43f...406

• Liker 8
Skrevet

Klart du er normal. Playrape er jo en veldig vanlig fantasi. Men jeg tror ikke det er noe du skal finne på med dama di med tanke på hva som har hendt med henne tidligere

Gjest Sabrina
Skrevet

Tror man skal skille på fantasi og tanker, og det å faktisk sette dem ut i livet, det ville jeg aldri gjort!

Nei, jeg tenner ikke på at noen har inskrenket noe som helst, jeg tenner på handlingen, ikke konsekvensen av handlingen

Når jeg snakket om profesjonelle, så tenkte jeg eventuelt på sexolog eller noe. Hvis det var noe som du slet med.

Jeg fikk også inntrykk av at du vurderte å fortelle henne det, så se vekk i fra det første jeg skrev. Så trøtt er jeg liksom.

Men ja, jeg også vet at playrape er en greie og jeg tenker at de som kjører på med slikt under kontrollerte rammer får bare styre på. Er det rett og slett det å ha "makten" som tenner deg?

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg snakket om profesjonelle, så tenkte jeg eventuelt på sexolog eller noe. Hvis det var noe som du slet med.

Jeg fikk også inntrykk av at du vurderte å fortelle henne det, så se vekk i fra det første jeg skrev. Så trøtt er jeg liksom.

Men ja, jeg også vet at playrape er en greie og jeg tenker at de som kjører på med slikt under kontrollerte rammer får bare styre på. Er det rett og slett det å ha "makten" som tenner deg?

Jeg drømmer om å dra til sjefen min også, men gjør det ikke liksom :P Ja, det er nok det, noe med det å ha kontroll og få det som jeg vil ha det, selv om hun ikke ville !

Skrevet

For snart fire år siden ble kjæresten min overfalt og voldtatt, det har preget livene våre hver dag siden det. Hun har slitt mye og vi har brukt tid på å bygge henne opp igjen. Likevel kan jeg ikke noe for det, det tenner meg, tanken på at noen andre har tvunget seg inn i henne.

Jeg kunne endt med en klassisk: "Er jeg normal?" her nå, men jeg tviler på så mange positive svar. Men det er ikke slik at jeg ønsker å skade henne, det er bare noe i brutaliteten som fascinerer meg, noe bestialsk og urmann i det!

Vel, hva kan man si? Du er en mann!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig "mann" å tenne på at en annen mann har tvunget seg inn i damen hans, som han så fint skrev.

• Liker 3
Skrevet

Ja, veldig "mann" å tenne på at en annen mann har tvunget seg inn i damen hans, som han så fint skrev.

En hanrei er også mann!

Gjest Idollet
Skrevet

???

Tror du at det er noe mandig i det å voldta? Litt av noen tanker. Faktisk vil jeg si at det er akkurat det motsette. Det er heller ikke noe urmann i det, som blir nevnt.

• Liker 4
Gjest Idollet
Skrevet

Og vet dere hva. Den eneste grunnen til at man i det hele tatt greier å tenne på det å voldta, er fordi en ikke helt forstår hva en gjør. En ser ikke for seg det slik det faktisk er.

• Liker 4
Skrevet

Tror du at det er noe mandig i det å voldta?

Jeg tror at det er opp til den fantaserende å bestemme. Det er ikke noe for meg å avgjøre.

Gjest Idollet
Skrevet

Jeg tror at det er opp til den fantaserende å bestemme. Det er ikke noe for meg å avgjøre.

Vet du at det er noen som besøker dette forumet som faktisk har blitt voldtatt? Tror du det er artig å lese? At noen tenker på det som "mandig" å gjøre noe helt fryktelig mot andre folk? Sist jeg sjekket var det å oppføre seg moralsk sett på som mandig, jeg vet ikke når det forandret seg, men har en følelse at det var når man begynte å rakke sånn ned på menn, gutter og det mannlige i samfunnet.

• Liker 1
Skrevet

Tror du at det er noe mandig i det å voldta?

Nei, så absolutt ikke! La det være sagt, jeg er ingen tilhenger av å bruke unødvendig makt overfor en annen.

Faktisk blir jeg skremt av at akkurat du stiller det spørsmålet.

Gjest Idollet
Skrevet

Nei, så absolutt ikke! La det være sagt, jeg er ingen tilhenger av å bruke unødvendig makt overfor en annen.

Faktisk blir jeg skremt av at akkurat du stiller det spørsmålet.

Det er ikke bare unødvendig makt. Hvorfor blir du for øvrig skremt av at det er jeg som skriver det?

Skrevet

Det at du har en voldtekts-fantasi er vel ikke det som provoserer folk, mer det at du har en fantasi om kjæresten din som faktisk HAR blitt voldtatt! Du krysser på en måte en liten grense der!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...