Gå til innhold

Har eit kleint problem med jenter..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg nemelig sånn att når eg treffer/kjem i prat med jenter på byen eller i andre lag der ein oppnår ein god kontakt og flørting,så kan alt gå bra heilt til jenta kjem inn på jobb og kva eg jobbar med...Då blir eg faktisk utillpass og heit i toppen,for eg kjøyrer gravemaskin bulldozer dumper og så videre i tillegg til og bu på gard.Ja det hørest nokk rimelig sprøtt ut detta her men eg syns jentene rømmer frå meg kvar gong på grunn av jobben..Eg trur eg må få eitt anna yrke ska ein nokon gong få seg ein livspartner!

Anonymous poster hash: 46e1a...4c7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Du har jo en mandig jobb selv er jeg en fluffer.

Endret av Steamboat
  • Liker 3
Skrevet

Du har jo en mandig jobb selv er jeg en fluffer.

ikke verst!
Skrevet

Den rette jenta driter da i det. Må ikke være brydd over hva du gjør. Vær stolt av jobben og bakgrunnen din, da er mye gjort.

• Liker 5
Skrevet

Si du driver med masseforflytning.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme! :klo:

Jobber som tømrer, og når jeg forteller det så bare... det virker som om mye av interessen blir borte :(

Trodde handymenn var hot :fnise: men det er visst viktigere med mastergrad og mye penger :vetikke:

Skal selv begynne på skolen til høsten (men av andre grunner) så får håpe det endrer seg :icon_lol:

Men vær stolt av jobben din TS, "liker" ikke du den gjør ikke jentene det heller...

Det viktigste er at du trivest med det du jobber med og klarer du å få fram det positive med den, og ikke si det som om du er flau over det, er det fortsatt håp, det finnest heldigvis noen som liker ekte menn og ikke er så overfladiske :-)

Anonymous poster hash: 06bee...ff4
  • Liker 3
Skrevet

Ikke vær flau over hva du driver med. Er mange jenter som liker et skikkelig mannfolk.
Jeg er ihvertfall en av dem. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså om det var meg som spurte og fikk det til svar, hadde du steget et par ekstra hakk i øynene mine, for mannfolk i arbeidsklær er riiimelig HOT!

Så bytt ikke jobb, bare vent til rette jenta blir mo i knærne når du nevner jobben ;)

Anonymous poster hash: 6fc32...cc3
  • Liker 4
Skrevet (endret)

De jentene som trekker seg ut, gjør dere egentlig en stor tjeneste.

De er ingenting å samle på uansett hvor pene de er.

:tommelopp: ...fra meg til skikkelige arbeidskarer.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest løppen
Skrevet

Jeg foretrekker faktisk arbeidskarer som ikke er redd for å få møkk under neglene - så for meg er det et stort + med slike yrker ;)

• Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet

Det er liten tvil om at mange kvinner føler det er litt annenrangs, dessverre. Det å være en arbeider er vist ikke noe særlig i dag hos damene. En skal aller helst være en doktor, som tjener særskilt godt, og som samtidig tar halvparten av husarbeidet og barnepass. Til hun skiller seg, da skal hun ha huset, barna, støtte og alt innunder.

• Liker 1
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

En skal aller helst være en doktor, som tjener særskilt godt, og som samtidig tar halvparten av husarbeidet og barnepass. Til hun skiller seg, da skal hun ha huset, barna, støtte og alt innunder.

:fnise::laugh::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er liten tvil om at mange kvinner føler det er litt annenrangs, dessverre. Det å være en arbeider er vist ikke noe særlig i dag hos damene. En skal aller helst være en doktor, som tjener særskilt godt, og som samtidig tar halvparten av husarbeidet og barnepass. Til hun skiller seg, da skal hun ha huset, barna, støtte og alt innunder.

Og du tror ikke det er nok av disse kontorrottene som opplever at kvinner stort sett ser bort for dem fordi de er i slapp fysisk forfatning? Faktum er at kvinner fest kommer til å avskrive deg som denne urealistiske drømmeprinsen de har sett for seg uansett når hun får muligheten til å bedømme deg gjennom en date. Trikset er å plukke dem opp under litt mer spontane rammer der de blir tatt litt på senga og ikke rekker å avskrive deg med at du enten tjener for lite eller har for små biceps, men heller syns det er spennende at du klarer å ta initiativ i hverdagen din. Svarer du ikke til forventningene vil hun neppe bli med deg lenge, men du får mest sannsynligvis pult henne, og det er i bunn og grunn det viktigste. Men man må begynne å innse at kvinner er kyniske og kalkulerende når det kommer til menneskelige interaksjoner så man slutter å gå rundt og generelt bli skuffet hver gang håpet om å møte ei respektabel ei knuses, og utnytte væremåten deres til sin fordel.

AnonymBruker
Skrevet

Det har litt å si hvordan du sier det, om du sier det på en litt unnskyldende måte, som at det er jo ikke noe spesielt det du gjør, så vil det virke stakkarslig, som om du er flau, og da vil nok hun også tenke dårlig om det. Men hvis du sier det helt direkte og uten skam, så vil det fremstå mye bedre, og hun vil ikke tenke dårlig om det dersom hun ikke har en den oppfatningen fra før av.

Jeg tenker også at om hun selv f.eks. er butikkmedarbeider eller servitør, så har hun ikke akkurat noen grunn til å tenke dårlig om ditt yrke. Ikke plasser henne over deg.

Anonymous poster hash: 1a5e2...330
  • Liker 2
Skrevet

Det har seg nemelig sånn att når eg treffer/kjem i prat med jenter på byen eller i andre lag der ein oppnår ein god kontakt og flørting,så kan alt gå bra heilt til jenta kjem inn på jobb og kva eg jobbar med...Då blir eg faktisk utillpass og heit i toppen,for eg kjøyrer gravemaskin bulldozer dumper og så videre i tillegg til og bu på gard.Ja det hørest nokk rimelig sprøtt ut detta her men eg syns jentene rømmer frå meg kvar gong på grunn av jobben..Eg trur eg må få eitt anna yrke ska ein nokon gong få seg ein livspartner!

Framifrå gildt at du skriv nynorsk, dei fortener deg ikkje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange jenter som blir sammen med gravemaskinførere og bønder o.l. Vær stolt at yrket ditt, vær deg selv, så skal du se du møter på jenta som er rett for deg en dag. og så må du lete på rett sted :)

Anonymous poster hash: 0fde6...84d

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at mange damer, spesielt de som selv har høyere utdanning, dømmer menn etter yrke (tror ikke det skjer så mye andre veien)

Skjønner at noen med doktorgrad antar at h*n ikke har så mye til felles med feks. en bonde, og det er nok sant, men utdannelse forteller ikke alt om en person.

Selv har jeg bare yrkesskole, men er ganske smart (ca 130 i iq) oppdatert på nyheter osv. (i tillegg til veldig snill, god lytter, bra økonomi...), men sliter litt med at jenter jeg treffer mister interesse fort når jeg forteller om jobb/utdannelse og forsvinner da fort, før de blir kjent med personen jeg er.

Dette er veldig irriterende, for jenter jeg treffer over tid (gjennom venner, hobbyer osv.) ser forbi yrket og blir kjent med personen, viser stor interesse...

Så jenter/damer, "Don't judge a book by it's cover..." :fnise:

Anonymous poster hash: 06bee...ff4
Skrevet

For ALLE jenter vil ha en som tjener 1+ mill i året, kalles golddiggers.. Jepp, ALLE..🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇🏇

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er det at du kjører bulldozer som gjør det? Ikke det at du bor på gård?

Har en venninne som helst ikke forteller til menn hun møter at hun bord på gård og skal ta over den før de har blitt bedre kjent, for hun blir alltid avvist pga det.

Jeg hadde nok også kanskje tenkt meg om to ganger hadde det vært en bonde jeg datet, for jeg kan ikke se for meg at jeg ville trivdes med et gårdsliv. Ser absolutt ikke ned på bønder eller gårdsfolk, men jeg ønsker ikke den type liv selv..

Men en håndverker! Ja, takk.

Anonymous poster hash: 7b4d2...bed
  • Liker 1
Skrevet

Du har ikke "eit kleint problem med jenter", du har bare vært uheldig og møtt på mange jenter som ER kleine...

Det er nå i alle fall min teori!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...