Fhashion King Skrevet 22. juni 2014 #42 Skrevet 22. juni 2014 Denne tråden trenger en link hit. Ja my flott der sikkert, men hvor er resten?????????????
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #43 Skrevet 22. juni 2014 Ja my flott der sikkert, men hvor er resten????????????? Hva da resten?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #44 Skrevet 22. juni 2014 Det er en slik type: http://31.media.tumblr.com/tumblr_m6qstxEzXJ1rqpveso1_500.jpg http://s6.motherlessmedia.com/dev6/0/556/457/0556457267.jpg Samme som "innie", altså at de ytre kjønnsleppene er innenfor de ytre. (Må le av alle de rare uttrykkene som blir brukt om kvinners kjønnsorgan..) Anonymous poster hash: 59890...cc5 Men altså, jeg har store indre kjønnslepper, ala de som linkes i disse trådene, men den ser fortsatt ut som en muppet når jeg ikke er opphisset. Anonymous poster hash: 805b4...96c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #45 Skrevet 22. juni 2014 Men altså, jeg har store indre kjønnslepper, ala de som linkes i disse trådene, men den ser fortsatt ut som en muppet når jeg ikke er opphisset. Anonymous poster hash: 805b4...96c Så lenge de ytre er større, slik at de dekker de indre, så tror det det blir det samme.. Du har vel en mellomting da Anonymous poster hash: 59890...cc5
Fhashion King Skrevet 22. juni 2014 #46 Skrevet 22. juni 2014 Hva da resten? Kroppen, kvinnekroppen, kunne ikke i min villeste fantasi giftet meg med kun en fitte, jeg liker resten bedre, pupper, rompe, mage, legger, lår,flotte hofter osv. osv. Fittene du linker til er bare en liten sak man stapper pikken i for å nyte og nå toppen av sex og kjærlighet til hverandre og eventuelt lage barn, hvordan den ser ut er egentlig mindre viktig. Og ellers jeg elsker sex
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #47 Skrevet 22. juni 2014 Kroppen, kvinnekroppen, kunne ikke i min villeste fantasi giftet meg med kun en fitte, jeg liker resten bedre, pupper, rompe, mage, legger, lår,flotte hofter osv. osv. Fittene du linker til er bare en liten sak man stapper pikken i for å nyte og nå toppen av sex og kjærlighet til hverandre og eventuelt lage barn, hvordan den ser ut er egentlig mindre viktig. Og ellers jeg elsker sex Trenger du en hel kvinne for å beundre et kunstverk? Forskjellige kroppsdeler er fantastiske i seg selv.
Fhashion King Skrevet 22. juni 2014 #48 Skrevet 22. juni 2014 Trenger du en hel kvinne for å beundre et kunstverk? Forskjellige kroppsdeler er fantastiske i seg selv. Ja sant nok, men en samling av kunst er bedre enn kunn en del :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå