Gå til innhold

Biffgardiner og andre gardiner

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden trenger en link hit.

Ja my flott der sikkert, men hvor er resten?????????????

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja my flott der sikkert, men hvor er resten?????????????

Hva da resten?

AnonymBruker
Skrevet

Det er en slik type:

http://31.media.tumblr.com/tumblr_m6qstxEzXJ1rqpveso1_500.jpg

http://s6.motherlessmedia.com/dev6/0/556/457/0556457267.jpg

Samme som "innie", altså at de ytre kjønnsleppene er innenfor de ytre. (Må le av alle de rare uttrykkene som blir brukt om kvinners kjønnsorgan..)

Anonymous poster hash: 59890...cc5

Men altså, jeg har store indre kjønnslepper, ala de som linkes i disse trådene, men den ser fortsatt ut som en muppet når jeg ikke er opphisset.

Anonymous poster hash: 805b4...96c

AnonymBruker
Skrevet

Men altså, jeg har store indre kjønnslepper, ala de som linkes i disse trådene, men den ser fortsatt ut som en muppet når jeg ikke er opphisset.

Anonymous poster hash: 805b4...96c

Så lenge de ytre er større, slik at de dekker de indre, så tror det det blir det samme.. Du har vel en mellomting da :)

Anonymous poster hash: 59890...cc5

Skrevet

Hva da resten?

Kroppen, kvinnekroppen, kunne ikke i min villeste fantasi giftet meg med kun en fitte, jeg liker resten bedre, pupper, rompe, mage, legger, lår,flotte hofter osv. osv.

Fittene du linker til er bare en liten sak man stapper pikken i for å nyte og nå toppen av sex og kjærlighet til hverandre og eventuelt lage barn, hvordan den ser ut er egentlig mindre viktig.

Og ellers jeg elsker sex

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kroppen, kvinnekroppen, kunne ikke i min villeste fantasi giftet meg med kun en fitte, jeg liker resten bedre, pupper, rompe, mage, legger, lår,flotte hofter osv. osv.

Fittene du linker til er bare en liten sak man stapper pikken i for å nyte og nå toppen av sex og kjærlighet til hverandre og eventuelt lage barn, hvordan den ser ut er egentlig mindre viktig.

Og ellers jeg elsker sex

Trenger du en hel kvinne for å beundre et kunstverk? Forskjellige kroppsdeler er fantastiske i seg selv.

Skrevet

Trenger du en hel kvinne for å beundre et kunstverk? Forskjellige kroppsdeler er fantastiske i seg selv.

Ja sant nok, men en samling av kunst er bedre enn kunn en del :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...