Gå til innhold

Romantisk bursdag i Athen, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

I år skal kjæresten og jeg til Hellas på ferie og han har bursdag dagen etter vi kommer til Athen. Han ønsker seg en opplevelse eller noe koselig så da vil jeg prøve å planlegge noe den dagen :) Så er det noen som husker navnet på en ekstra koselig, romantisk eller bra restaurant? Eller et idyllisk sted å ha piknikk? Kanskje et spa? En øy i nærheten som var skikkelig romantisk? Eller en annen kul opplevelse som ikke står i absolutt alle reisebøkene? Jeg blir kjempeglad for tips! Er vanskelig å planlegge bursdag i en by jeg ikke vet noe særlig om. Han blir 27 og jeg har ikke spesielt mye penger, så vet dere det.

Ellers skal vi øyhoppe, antakeligvis til Naxos, Paros og Santorini. Jeg blir glad for reisetips også ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere fine øyer i nærheten av Athen, men det tar jo litt tid å dra ut til dem for en dagstur bare i tillegg til at hydrofoilbilletten koster litt. Poros og Hydra er begge veldig hyggelige, Hydra er finest, men er også mye dyrere enn de andre øyene.

Det er da mye fint å gjøre i Athen også. Akropolis er uansett et must å se. Det kan være forferdelig varmt de heteste sommerdagene, men er likevel verdt turen opp. Gå fra Akropolis og ned mot Plaka, der er det et flott loppemarked, mange små butikker og flust av trivelige restauranter.

Hvis dere har lite penger er nok ikke spa tingen.

Anonymous poster hash: d399d...e2c
Skrevet

Jeg var akkurat i Athen, og det var hvertfall mange "romantiske" resturanter rundt akropolis, selv om det selvsagt er mange turister der.

Skrevet

Vi så på kino på en takterrasse i Athen - det var romantisk!

Husker dessverre ikke hva kinoen het.

S

Skrevet

Takk for tips :) Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...