Gjest Ennasus Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Neon som har erfaringer med dette? Bra/dårlig? Snakker ikke om utveksling eller språkreise. http://www.ef.no/ils/
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Hva er forskjellen på språkKURS og språkreise? Anonymous poster hash: 50e1a...f2d
Gjest Ennasus Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Hva er forskjellen på språkKURS og språkreise? Anonymous poster hash: 50e1a...f2d Språkkurs er slik at du bestemmer selv, og er for alle fra 16 og oppover. Da går du på skole og lærer språk, mens resten legger du opp til selv. Flyreise, fritid osv er helt opp til deg. Språkreise er at EF har eget opplegg og regler du må følge osv. Med regler osv. Det er også kun for de mellom 14-18år.
Musaleem Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har ikke erfaring, men er jevnt over skeptisk til alt som er i regi av EF - useriøs organisasjon.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Hvis du skal ordne alt selv, (noe jeg støtter helt og holdent), hvorfor ikke også ordne kursintitusjon selv? Når jeg drar til Italia på språkkurs booker jeg alt selv, inkludert en uavhengig og veldig flink skole. Jeg vil nok anbefale å gjøre det samme. Anonymous poster hash: 50e1a...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har ikke erfaring, men er jevnt over skeptisk til alt som er i regi av EF - useriøs organisasjon. Kan du utdype? Anonymous poster hash: c24aa...5c9
Musaleem Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Kan du utdype?Anonymous poster hash: c24aa...5c9 Kan nesten ikke utdype med få ord, men EF har vært mye negativt omtalt i mediene. Jeg vet også at de har blitt tatt til retten en rekke ganger. Har personlig negativ erfaring med EF, til den grad at jeg har fått erstatning (jeg er neppe den eneste), kjenner også til mange (dessverre) episoder hvor folk har hatt forferdelige opplevelser. Dette gjelder nok i størst grad de som reiser på utveksling, men jeg har også hørt en rekke hårreisende fortellinger fra disse språkreisene. Man må nok ikke forholde seg til EF i like stor grad når det gjelder andre ting de tilbyr, men jeg hadde i det lengste enten valgt å arrangere selv, eller så hadde jeg funnet en annen aktør - min erfaring er at EF ikke ønsker å ta ansvar hvis det oppstår problemer.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Kan nesten ikke utdype med få ord, men EF har vært mye negativt omtalt i mediene. Jeg vet også at de har blitt tatt til retten en rekke ganger. Har personlig negativ erfaring med EF, til den grad at jeg har fått erstatning (jeg er neppe den eneste), kjenner også til mange (dessverre) episoder hvor folk har hatt forferdelige opplevelser. Dette gjelder nok i størst grad de som reiser på utveksling, men jeg har også hørt en rekke hårreisende fortellinger fra disse språkreisene. Man må nok ikke forholde seg til EF i like stor grad når det gjelder andre ting de tilbyr, men jeg hadde i det lengste enten valgt å arrangere selv, eller så hadde jeg funnet en annen aktør - min erfaring er at EF ikke ønsker å ta ansvar hvis det oppstår problemer. Ok, takk. Anonymous poster hash: c24aa...5c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå