Gå til innhold

Gråt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å pule noen som gråter, er det fler som meg?

Anonymous poster hash: 6a65d...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun gråter fordi det er digg, eller fordi hun er flau.

Anonymous poster hash: 6a65d...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gråter fordi det er digg, eller fordi hun er flau.Anonymous poster hash: 6a65d...b27

flau for hva da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha :fnise: hihi lol nei, du er ikke den eneste i verden.

eller kanskje hun gråte på grunn av hun elsker deg så høyt att følelsene tar over og hun begynner å gråte er jo bare søt, men om dette handler om mishandling av gråt ,hun ikke nyter sexen og du tenner på det er det ekkelt synes jeg.

(folk tenner på så mye rart her i verden.)I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :fnise: hihi lol nei, du er ikke den eneste i verden.

eller kanskje hun gråte på grunn av hun elsker deg så høyt att følelsene tar over og hun begynner å gråte er jo bare søt, men om dette handler om mishandling av gråt ,hun ikke nyter sexen og du tenner på det er det ekkelt synes jeg.

(folk tenner på så mye rart her i verden.)I

Er det deg i profilbildet? Fine pupper du har. str?

Anonymous poster hash: 3edad...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg i profilbildet? Fine pupper du har. str?

Anonymous poster hash: 3edad...ab2

haha lol :fnise: ja det er meg, Er født med store bryst, kjøper spesial bh str: 70D. Eller handler på Cubus størrelse 70E. Jeg er latinsk, så jeg har veldig rar fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha lol :fnise: ja det er meg, Er født med store bryst, kjøper spesial bh str: 70D. Eller handler på Cubus størrelse 70E. Jeg er latinsk, så jeg har veldig rar fasong.

Stilig. Kan du bestille øl på spansk. Gutta må da være gærne etter deg. Har du fått en gutt til å gråte før?

Anonymous poster hash: 3edad...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig. Kan du bestille øl på spansk. Gutta må da være gærne etter deg. Har du fått en gutt til å gråte før?

Anonymous poster hash: 3edad...ab2

ja,jeg kan bestille øl på spansk, men jeg drikker ikke .Tjja, det vet jeg ikke vet ikke hvordan de tenker uansett oppi hjernen om de er gærne i meg eller ei.

hahaha lol XD den var morsomt :fnise:

ja, jeg har fått guter til å gråte før med å slå opp med dem, når de ikke kan ta vare på dama si.

Heldigvis har jeg en fantastisk mann som er normal og kan ta vare på dama si, hvis han griner fordi han er glad i meg og sier at han elsker meg, synes jeg det er bare søt når vi har samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små søte damer som gråter av glede er digg å pule. Har fått gleden av å være med på det.

Anonymous poster hash: 6a65d...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...