Gå til innhold

Blødninger med p-pille

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg utsatte mens ved bruk av p-piller for to uker siden. Nå de siste tre dagene har jeg hatt litt brun og klumpete utflod. Det er bare bittelitt, ikke engang sånn at det kommer på trusa. Det er ca nå jeg ville hatt mensen om jeg ikke hadde gått på p-piller vil jeg tro, for jeg hadde ofte fem uker mellom hver gang. Hva kan det være? Jeg må også innrømme at jeg har klart å ta pillen rundt ni timer sent to ganger og hatt sex likevel. Tenkte ikke noe over det der og da. Kan det være spontanabort?

Anonymous poster hash: 140a8...5e1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt smerter som ligner på mensensmerter bare mildere, og litt mere blødninger i dag. Det er fortsatt brunt

Skrevet

Det er helt normalt. Jeg gikk på p-piller som stanset mensen helt og de første ukene så hadde jeg litt blødninger som du beskriver. Gikk til helsesøster for å finne ut hva det var og i følge henne så hadde det noe å gjøre med at kroppen prøvde å adaptere seg til forandringen eller noe. Hvis du har tenkt til å fortsette å utsette mens så kommer blødningene til å stoppe av seg selv etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Jeg gikk på p-piller som stanset mensen helt og de første ukene så hadde jeg litt blødninger som du beskriver. Gikk til helsesøster for å finne ut hva det var og i følge henne så hadde det noe å gjøre med at kroppen prøvde å adaptere seg til forandringen eller noe. Hvis du har tenkt til å fortsette å utsette mens så kommer blødningene til å stoppe av seg selv etter hvert.

Så godt å høre! Har ikke bestemt meg for om det er noe jeg vil fortsette med. Det er jo utrolig deilig å slippe hele styret med mensen, så det frister veldig.

Skrevet

Helt normalt hvis du gåt på p-piller for lengre tid

AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å utsette mensen en uke hver gang? Siden du har 5 uker mellom hver mens?

Det er helt normalt å få småblødninger når man utsetter mensen, ikke alle kan utsette pga store mellomblødninger.

Anonymous poster hash: 32bdc...622
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt hvis du gåt på p-piller for lengre tid

Dette er tredje måneden jeg går på p-piller ...

Pleier du å utsette mensen en uke hver gang? Siden du har 5 uker mellom hver mens?

Det er helt normalt å få småblødninger når man utsetter mensen, ikke alle kan utsette pga store mellomblødninger.

Anonymous poster hash: 32bdc...622

Nei, men da jeg ikke gikk på p-piller pleide jeg å ha mensen med fem ukers mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...