Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg et nytt kamera til ferie bruk. Jeg reiser ganske mye, og kunne gjerne tenkt meg noe som ikke var så tungt som speilrefleksene jeg har (canon 450 og canon 70D) men som gir gode bilder. Sist Tur jeg var på tok jeg bare med et lite kompakt kamera, men det blir for dårlig. Er for treigt på avtrekkeren og blir til et lite irritasjonsmoment.

Så vil gjerne ha noe som er ok å putte i vesken, gir gode bilder og som er litt kjapp på avtrekkeren. Har sett litt på Olympus M10 og M5. Men hå¨pte det var noen som hadde noen gode anbefalinger å komme med. Sitter stor pris på all hjelp jeg kan få i den store kamera jungelen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Kjøpte meg akkurat Sony NX 1100 og er veldig fornøyd med det.

Gjest Artistina
Skrevet

Da ville jeg kjøpt et hybridkamera.

Skrevet

Hvilken prisklasse? Og hvilke brennvidder trenger/ønsker du?
Hva med å se etter et bedre kompaktkamera? Type Canon powerhot S120/G16/G1 X mkII eller Sony RX100 II?
Hvis du tenker speilløst vil jeg anbefale deg å ta en tur i en skikkelig fotobutikk for å se og klå på de, noen er større en man skulle tro (avhengig av objektiv), og tar ikke mye mindre plass enn 450D.

Olympus M10/M5 skal forøvrig være svrt gode kameraer

AnonymBruker
Skrevet

Olympus E-M10 er et morsomt kamera som vil gå 450D en HØY gang. Ikke er det stort heller, særlig ikke med pannekakekiten.

Pass på å få testet ut berøringsskjermen (morsomt å sette fokus med fingeren) og mobilappen, både å overføre bilder og fjernstyre kameraet.

Anonymous poster hash: f016b...819

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...