Gå til innhold

cuckold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det det damer som tenner på å se mannen pule andre damer?

Anonymous poster hash: 3d78e...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. ikke han jeg er interessert i nå, men han jeg var sammen med kunne jeg tenkt meg å sett sammen med andre (pga lite følelser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. ikke han jeg er interessert i nå, men han jeg var sammen med kunne jeg tenkt meg å sett sammen med andre (pga lite følelser...)

For mange av oss som tenner på dette er det nettopp sjalusien som trigger den seksuelle spenningen ved å se sin partner ha sex med andre, og uten følelser blir det smått med sjalusi. Jeg ville aldri fått et kick av å vite at en venninne jeg ikke har følelser for har sex med en annen mann. For at dette skal fungere må jeg virkelig ha sterke følelser for jenta, først da kan jeg føle den sjalusien og ydmykelsen som går sammen med cuckold-fetisjen. Men det er meg, vi mennesker er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mange av oss som tenner på dette er det nettopp sjalusien som trigger den seksuelle spenningen ved å se sin partner ha sex med andre, og uten følelser blir det smått med sjalusi. Jeg ville aldri fått et kick av å vite at en venninne jeg ikke har følelser for har sex med en annen mann. For at dette skal fungere må jeg virkelig ha sterke følelser for jenta, først da kan jeg føle den sjalusien og ydmykelsen som går sammen med cuckold-fetisjen. Men det er meg, vi mennesker er forskjellige.

Nettopp derfor tanken på å se han med andre kvinner var tennende.. for å se at andre ville ha han da jeg ikke ville det... Trigge sjalusien som ikke var tilstede i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor tanken på å se han med andre kvinner var tennende.. for å se at andre ville ha han da jeg ikke ville det... Trigge sjalusien som ikke var tilstede i hverdagen.

Ok, skjønner. Det ser ut til å være en helt omvendt fetisj. Hvis jeg ikke vil ha en jente blir jeg ikke sjalu av å se andre pule henne, og da vil jeg heller ikke holde på henne. At det finnes menn som vil pule henne er jo ikke bevis på noe som helst, annet enn at hun er pulbar, så for en mann ville denne strategien være mindre aktuell.

Ser at den kanskje kan ha litt mer for seg for deg som kvinne da kvinner er kresnere på hvem de puler og det derfor i en annen grad kan være bevis på din manns attraktivitet at han finner noen som vil ha sex med ham. Men uansett, dette blir en helt annen fetisj så vidt jeg kan forstå, et forsøk på å fremprovosere sjalusi fordi man ønsker å gjenvinne følelser for en man har mistet følelsene for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst å pule en dame mens mannen hennes ser på jeg, så lenge hun ikke er feit.

Anonymous poster hash: 3d78e...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...