Gå til innhold

Barnehagesekk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men den BHG ungen skal begynne i har kurver med navn på oppå hyllene. To stk hver.

Fortsatt behov for sekk?

Anonymous poster hash: d9465...fc7

hør med bhg du. Er forskjellig fra sted til sted. Kanskje de ønsker at barnet skal ha sekk når de skal på tur, eller kanskje ikke. Trenger ikke ha en sekk hengene med skift eller ting og tang hvis de har kurver/hyller til å ha alt de trenger å ha i bhg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 5 år nå, og har gått i bhg siden hun var to (i to ulike barnehager). Ikke èn gang har det vært behov for barnehagesekk. De har kurver som skifteklærne skal ligge i, knagger for utetøy, knagger for annet tøy, og hyller for evt matboks, fleeceklær eller annet. Når de skal på tur, så går alle matboksene og drikkeflaskene i en felles bag som de voksne bærer.. Så.. Jeg mener det er bare tull. Selvsagt kommer det an på barnehagen, men i de jeg har vært i (har hatt en del barnehagepraksis på ulike steder også), så har det ikke vært behov for en slik sekk.

Skrevet

De må jo nesten ha en sekk uansett, spesielt når de går på den store avdelingen og går på turer. Hva tenkte du de skulle bære matboksen og drikken sin i?

Skrevet

Om det er sånn som LilleFrosk sier over her, at de voksne bærer, er det ikke så viktig med sekk. Men for oss, som reiser kollektivt og ikke har bil, må vi nesten ha sekk til skift, skitne klær ol, selv om det stort sett er jeg som bærer den..

Skrevet

Barnehagen hos oss går turer fra barna er små, og sier tidlig ifra at de ønsker alle barna skal ha en god, ergonomisk sekk med bryststropp fra de begynner å gå turer. (De aller minste sitter jo mest i vogn på turer. )

I denne skal de ha plass til drikkeflaske og matpakke.

Vi har en liten en fra Everest (Kjøpes på Stadium) Den er liten og lett og selv de små kan bære selv.

Anonymous poster hash: 10f44...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...